掃呢頁CODE去手機

2016年8月29日 星期一

【睇還睇,唔好咁揚嘛!】短褲仲要開幾個窿 何傲兒引到林建名勁望 __,林建名,傲兒,何傲兒,

今日何傲兒、林建名、戴夢夢等人,去到紅館為許冠傑嘅紅館演唱會做儀式。何傲兒今日就好畀面Sam哥,着咗條短褲仔,褲兩邊開幾個窿,勁吸精,所以林建名都忍唔住狂睇何傲兒條褲。傲兒條褲仔咁短仲要開三個窿,都忍唔住要問佢有冇着底褲,佢就好鬼馬咁答:我唔答你。」之後坐開篷巴士嗰時,佢哋就去尖沙嘴海防道唱歌宣傳,傲兒喺Sam哥旁邊伴唱,又幫手拍片影相,十分落力。條短褲仔好性感。問到有冇着底,佢就好神秘咁唔答。大 ...


今日何傲兒、林建名、戴夢夢等人,去到紅館為許冠傑嘅紅館演唱會做儀式。何傲兒今日就好畀面Sam哥,着咗條短褲仔,褲兩邊開幾個窿,勁吸精,所以林建名都忍唔住狂睇何傲兒條褲。傲兒條褲仔咁短仲要開三個窿,都忍唔住要問佢有冇着底褲,佢就好鬼馬咁答:我唔答你。」之後坐開篷巴士嗰時,佢哋就去尖沙嘴海防道唱歌宣傳,傲兒喺Sam哥旁邊伴唱,又幫手拍片影相,十分落力。

條短褲仔好性感。 問到有冇着底,佢就好神秘咁唔答。 大少睇得幾咁入神。

鍾意就快D Share啦!