掃呢頁CODE去手機

2016年8月29日 星期一

【獨家有圖】出現了!郭富城含情向28歲「新城嫂」唱《對你愛不完》 __,城嫂,許雅婷,新城嫂,Kabby,郭富城,

「這樣開車要慢一點」……慢慢~揸嘅城城郭富城,今晚繼續喺紅館開騷。等咗咁多日,城城嘅28歲女友方媛(Moka)——終於以「新城嫂」身份,去到紅館欣賞城城個唱。上一次呢個進駐紅館嘅「城嫂」,係熊黛林,2013年,佢以城嫂身份入場,同城城嚟個「世紀握手」添!而另一晚,「時任」城城緋聞女友苟芸慧則由樂易玲陪同下入場,花生一地都係……今晚Moka首次入紅館撐城城,幸好有前同門師姐DaDa陳靜同行。唔太識廣 ...




其他影片:>>






「這樣開車要慢一點」……慢慢~揸嘅城城郭富城,今晚繼續喺紅館開騷。等咗咁多日,城城嘅28歲女友方媛(Moka)——終於以「新城嫂」身份,去到紅館欣賞城城個唱。上一次呢個進駐紅館嘅「城嫂」,係熊黛林,2013年,佢以城嫂身份入場,同城城嚟個「世紀握手」添!而另一晚,「時任」城城緋聞女友苟芸慧則由樂易玲陪同下入場,花生一地都係……今晚Moka首次入紅館撐城城,幸好有前同門師姐DaDa陳靜同行。唔太識廣東話嘅Moka仲要靠DaDa幫佢做繙譯。只見Moka聽城城唱《就是孫悟空》時睇到好hi,期間城城仲對住佢唱《對你愛不完》!嘩!之前城城開頭場時,記者已經問佢女友會否捧場,當時城城好坦白咁答:「佢之後一定會嚟,佢已經祝福咗,為我打氣,相信佢過幾日做完嘢會飛嚟睇我。」佢又話:「我唔會喺台上求婚,因為我係一個低調嘅人。我喺舞台已經好璀璨,所以生活上平實啲。」好sweet喎!

城城女友Moka噚晚終於去咗睇男友個唱! 開場前密密篤手機 同行仲有前師姐陳靜
Moka呢個all back 頭,似是其近期至愛。 (ig圖片) 2013年,熊黛林以「城嫂」身份睇城城個唱,仲同男友「世紀一握」,同年分手。(資料圖片) 苟姑娘當年同城城驚爆緋聞,仲不避嫌去欣賞其個唱。 (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!