掃呢頁CODE去手機

2016年8月31日 星期三

懶理老公舊情史 夏薇宣布開第十間舖 __,

夏薇話同老公睇完報道都係得啖笑!林夏薇晚上到將軍澳電視城錄影遊戲節目《我愛香港》。有指林夏薇老公曾追陳慧琳、鍾嘉欣不果,又鍾情嫩模組合Donut成員Caroline,問林夏薇可有審問老公?她說:「有乜好審?報道寫識我之前,我同老公都識咗好耐,每個人都有過去,唔使諗咁多。」有指林夏薇的愛犬是老公與舊愛的「定情狗」?她未有否認笑謂:「養狗要有愛心,而且隻狗最黐我。(你老公係咪追過陳慧琳、鍾嘉欣?)冇, ...




其他影片:>>






夏薇話同老公睇完報道都係得啖笑!

林夏薇晚上到將軍澳電視城錄影遊戲節目《我愛香港》。有指林夏薇老公曾追陳慧琳、鍾嘉欣不果,又鍾情嫩模組合Donut成員Caroline,問林夏薇可有審問老公?她說:「有乜好審?報道寫識我之前,我同老公都識咗好耐,每個人都有過去,唔使諗咁多。」

有指林夏薇的愛犬是老公與舊愛的「定情狗」?她未有否認笑謂:「養狗要有愛心,而且隻狗最黐我。(你老公係咪追過陳慧琳、鍾嘉欣?)冇,佢向來低調,唔鍾意面對鏡頭,『知情人士』啲料好流。」林夏薇坦言與老公之間沒秘密,兩人看完報道得啖笑,她又宣布喜訊,食肆擴充至第十間。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!