掃呢頁CODE去手機

2016年8月31日 星期三

翠如嬲爆畀洪永城狂鬧:打畀唐詩詠告狀 __,翠如,唐詩詠,洪永城,黃翠如,

翠如話佢喺劇中係咁畀洪永城鬧,搞到佢條氣勁唔順,要打畀唐詩詠(紅圈)告狀,認真嬲豬。藝人黃翠如、洪永城及莊思敏等於電視城為無綫新劇《我瞞結婚了》進行開鏡拜神。於劇中出演夫妻的二人直言拍攝有默契,惟翠如表示於劇中經常捱Tony鬧,Tony聞言笑說:「我發洩咗內心團火,可以名正言順鬧佢!」翠如更自爆親自致電Tony女友唐詩詠「告狀」:「平時同佢嗌交普遍我贏,因為有工作人員幫我。不過今次拍劇就畀佢贏我, ...


翠如話佢喺劇中係咁畀洪永城鬧,搞到佢條氣勁唔順,要打畀唐詩詠(紅圈)告狀,認真嬲豬。

藝人黃翠如、洪永城及莊思敏等於電視城為無綫新劇《我瞞結婚了》進行開鏡拜神。於劇中出演夫妻的二人直言拍攝有默契,惟翠如表示於劇中經常捱Tony鬧,Tony聞言笑說:「我發洩咗內心團火,可以名正言順鬧佢!」翠如更自爆親自致電Tony女友唐詩詠「告狀」:「平時同佢嗌交普遍我贏,因為有工作人員幫我。不過今次拍劇就畀佢贏我,氣難平!佢好惡,佢鬧我特別用力。有次佢鬧多咗我,我打畀Natalie,將我對你嘅不滿話佢知。」Tony即大為緊張地問:「係咩?你打畀佢講咗咩?」翠如就得戚地說:「唔話你知,總之我鬧你,Natalie又幫我。佢仲答我『你係咁㗎喇』!」問Tony於劇中狂鬧翠如,會否擔心令對方男友蕭正楠詐型?他即呻冤:「唔好聽翠如講,我只會喺範圍內演。」

演親熱戲唔難

Tony直言已開始拍攝一個月,問會否期待與翠如出演親熱戲?Tony笑說:「故事性好。(動作上呢?)未度,同導演夾吓。(咁熟好難演?)唔覺太難,投入咗情感。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!