掃呢頁CODE去手機

2016年8月27日 星期六

鼻高似媽咪!鍾嘉欣晒囡囡Kelly正面照 __,Kelly,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,陳慧琳,

出世重7磅5安士,鍾嘉欣嘅囡囡Kelly終於有正面照喇。日前有傳藝人鍾嘉欣已在加拿大誕B,老公Jeremy就全面停工照顧老婆,不過都係只聞樓梯響,身邊姐妹同經理人又紛紛封嘴,搞到都唔知真定假。But,今日一早嘉欣就親自upload社交網,正式向大家宣布囡囡Kelly已經出咗世喇,暱稱「乖乖」,重7磅5安士,嘉欣仲自爆囡囡係獅子座猴B𠻹!而囡囡真係勁可愛,望落仲幾分似嘉欣㖭!嘉欣寫道:「HELLO! ...


出世重7磅5安士,鍾嘉欣嘅囡囡Kelly終於有正面照喇。

日前有傳藝人鍾嘉欣已在加拿大誕B,老公Jeremy就全面停工照顧老婆,不過都係只聞樓梯響,身邊姐妹同經理人又紛紛封嘴,搞到都唔知真定假。

But,今日一早嘉欣就親自upload社交網,正式向大家宣布囡囡Kelly已經出咗世喇,暱稱「乖乖」,重7磅5安士,嘉欣仲自爆囡囡係獅子座猴B𠻹!而囡囡真係勁可愛,望落仲幾分似嘉欣㖭!

嘉欣寫道:「HELLO!爸爸媽媽話大家一直都好關心我,我終於可以同大家正式打個招呼我個名叫Kelly. 或者大家可以叫我既(嘅)暱稱『乖乖』,因為媽媽爸爸成日都話我好乖。我係一個獅子座猴B,7磅5安士重,希望大家可以welcome me to the world!Plus, give me some growing up privacy.(另外,希望大家可以畀啲私隱我!)謝謝」

喜訊一出,一小時就已經有過千留言,仲大讚B女好似嘉欣,同樣係鼻高高,成個美人胚子,大個咗一定好似媽咪嘉欣咁靚女!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!