掃呢頁CODE去手機

2016年9月23日 星期五

火辣身材惹騷擾 35D陳嘉儀性感攻台 __,嘉儀,周嘉儀,

有好身材唔怕晒。擁35D超爆上圍的模特兒陳嘉儀(Tracy),形象火辣野性,每次在網絡平台上載超性感圖片都吸引不少男士!擁有葫蘆身材的Tracy仍嫌身材未夠Fit,每晚都花近一小時做運動練腹肌及收大腿,問到其瘦身不瘦胸秘訣,她說:「我會盡量減澱粉質同埋多做運動,反而戒唔到我最鍾意嘅零食。胸部護理好重要,要經常按摩,同埋唔好食減肥藥,會令全身瘦,而且對身體唔好。」孖網紅接工作感覺甚似台灣女生的Tra ...




其他影片:>>






有好身材唔怕晒。

擁35D超爆上圍的模特兒陳嘉儀(Tracy),形象火辣野性,每次在網絡平台上載超性感圖片都吸引不少男士!擁有葫蘆身材的Tracy仍嫌身材未夠Fit,每晚都花近一小時做運動練腹肌及收大腿,問到其瘦身不瘦胸秘訣,她說:「我會盡量減澱粉質同埋多做運動,反而戒唔到我最鍾意嘅零食。胸部護理好重要,要經常按摩,同埋唔好食減肥藥,會令全身瘦,而且對身體唔好。」

孖網紅接工作

感覺甚似台灣女生的Tracy,最近到台灣發展,並與當地網拍紅人雪碧孖住接模特兒工作,Tracy說:「好多人都話我似台妹,而且台灣人都幾鍾意我嘅Style,始終香港人保守啲!(有信心突圍?)有!我每次都會做到最好,外貌同工作態度都唔會輸蝕,有人話台妹普遍嗲啲,我又覺得唔一定,香港女仔都可以好溫柔。」

現時單身的Tracy直言桃花纏身,經常有追求者以煩功示愛,更有人出言及Send不雅照性騷擾:「最慘係有人因愛成恨Send核突相畀我,又或者直接話畀錢包養我,我以前會好嬲鬧番佢哋,但依家會當透明。」

分享防狼心得

講到不時有𡃁模被私影攝影師非禮,拍攝經驗豐富的Tracy分享心得:「如果覺得對方說話唔妥,或者內容超出工作範圍,就唔好接個Job,一定要Check清楚對方背景,第一次見面最好有朋友陪,同埋去多啲人嘅地方,我對自己幾有信心,好少遇到呢類事情。」Tracy表示無悔行性感路線,直言喜歡拍性感照的感覺,不會因狂蜂浪蝶而收斂。

Profile

陳嘉儀Tracy

年齡:26歲

身高:1米66

體重:41公斤

三圍:35D、24、33

簡歷:曾拍過電影《鴨王》兩集、《男神訓練營》等。

場地:MIHK


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!