掃呢頁CODE去手機

2016年9月23日 星期五

克服舞台恐懼症 簡淑兒做真.女神 __,女神,簡淑兒,

簡淑兒唔要做花樽,希望人哋睇到佢嘅努力。組合少女標本成員簡淑兒(Jessica)最近憑劇集《愛.回家之八時入席》秘書一角人氣急升,網友大讚她演技自然,加上擁有迷人腰果眼及甜美笑容,獲封新一代「仙氣女神」!日前Jessica在微博上載劇照,前輩毛舜筠(毛毛)轉發並留言:「你的演出很讚!」令她笑言「開心到傻」!人氣高帶挈工作接踵而來,近日Jessica獲「萬成永成攝影器材有限公司」垂青成為新代言人!拍 ...




其他影片:>>






簡淑兒唔要做花樽,希望人哋睇到佢嘅努力。

組合少女標本成員簡淑兒(Jessica)最近憑劇集《愛.回家之八時入席》秘書一角人氣急升,網友大讚她演技自然,加上擁有迷人腰果眼及甜美笑容,獲封新一代「仙氣女神」!日前Jessica在微博上載劇照,前輩毛舜筠(毛毛)轉發並留言:「你的演出很讚!」令她笑言「開心到傻」!

人氣高帶挈工作接踵而來,近日Jessica獲「萬成永成攝影器材有限公司」垂青成為新代言人!拍攝宣傳照當日,她除了要攀山涉水外,畏高兼不懂游泳的她更大膽自我挑戰:「我要擒上條橋度坐,攝影師仲叫我揈腳,我Feel到Pat Pat一路震,好驚跌落嚟,但又要扮淡定、自然。」

Jessica認為現時「女神」氾濫,已失去原先定義,故不會因「女神」封號而喜悅,反而擔心被標籤成「花瓶」:「啲人會覺得你靠個樣,或者冇乜實力,我覺得唔係好事,但如果大家留意到我嘅努力,我會最開心。」她坦言入行以來每日都充滿挑戰,又自爆小時候已有舞台恐懼症,面對太多陌生人會害怕,但偏偏作為一個藝人,工作就是要娛樂大眾:「一開始我驚對鏡頭,如果有睇我一出道主持嘅娛樂新聞,會見到我隻眼不停眨同食螺絲,同埋我記得第一次出嚟唱歌,公司唔畀我揸咪,因為我手震得太勁,要用Mic Stand!」但她憑着個人意志和努力,逐步克服恐懼:「我成日同自己講『It's OK』(不要緊),我知自己唔係一個天生表演者,但會比人哋加倍努力!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!