掃呢頁CODE去手機

2016年9月21日 星期三

名人:朱玲玲當年選美冇黑幕「我哋好乖」 __,朱玲玲,選美,

朱玲玲話孫仔霍中曦因為接受太多唔同Style嘅教學,所以連叫聲嬤嬤都好混亂。「最美麗港姐」朱玲玲擔任攝影比賽評判。問現在可有攝影?她說:「比起早幾年冇咁多,依家仲執緊早幾年嘅相。(執咁耐?)執相仲耐過影,如果一個trip可以執到十幾二十張已經係好成功。(有冇幫孫仔霍中曦影相?)唔多,佢依家返全日學,唔係成日見到,不過影Video多,因為佢依家學緊講嘢得意啲。(學識叫嫲嫲未?)因為佢婆婆講普通話就教 ...




其他影片:>>






朱玲玲話孫仔霍中曦因為接受太多唔同Style嘅教學,所以連叫聲嬤嬤都好混亂。

「最美麗港姐」朱玲玲擔任攝影比賽評判。問現在可有攝影?她說:「比起早幾年冇咁多,依家仲執緊早幾年嘅相。(執咁耐?)執相仲耐過影,如果一個trip可以執到十幾二十張已經係好成功。(有冇幫孫仔霍中曦影相?)唔多,佢依家返全日學,唔係成日見到,不過影Video多,因為佢依家學緊講嘢得意啲。(學識叫嫲嫲未?)因為佢婆婆講普通話就教佢叫我做奶奶,英文就叫grandma,學校就教佢叫祖母,所以佢都要諗吓。」

肩膊受傷暫停打羽毛球

問可會叫兒子霍啟剛與新抱郭晶晶再生?她說:「佢哋都忙,呢啲嘢唔使有壓力。(佢哋拍真人騷贏咗)我都係啱啱先知。(啟剛拍完節目都瘦咗?)佢結婚嗰陣又瘦,依家又瘦,唔知可唔可以保持到。」談到早前被拍到去看中醫,朱玲玲解釋是因為拿重物傷了肩膊,故要看中醫拔罐,並謂現在連最愛的羽毛球運動也要暫時停止:「要休息。」

「冇鬆踭呢啲咁刺激」

對於近日有前港姐爆港姐有黑幕,問她參選當年可有黑幕,朱玲玲笑說:「完全冇㗎,我諗係啲人speculate(推測)然後攞出嚟做娛樂新聞,冇鬆踭呢啲咁刺激,我哋好乖嘅。(因為你大比數拋離對手?)都過咗咁耐啦,仲講,其實我嗰屆有幾個都幾靚,嗰陣我中文更差,(皮膚)又比依家黑,大家唔會估我㗎!」

鼓勵馮盈盈向前望

再問到應屆港姐冠軍馮盈盈被揭參選前在fb爆粗,因而被封「爆粗港姐」,對此朱玲玲說:「傳媒好鍾意畀名我哋,你哋都叫我(最美麗)嬤嬤咁些少都會有啲影響(指馮盈盈嘅形象),但都要向前望,自己要繼續自己生活,人哋講就人哋嘅事!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!