網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月5日 星期一

舒淇馮德倫淺水灣築二千呎愛巢 __,馮德倫,舒淇,

舒淇、馮德倫睇中淺水灣!舒淇同馮德倫(Stephen)正式成為夫婦,當然要搵愛巢齊齊過新婚生活!其實佢哋拍拖期間,家住港島南區南灣嘅舒淇,同Stephen寓所有段距離,兩人為咗見面不時到對方家中共聚甜蜜時光,但現時已結為夫婦,據知舒淇計劃築新婚愛巢,不時向身邊好友詢問意見,仲對淺水灣情有獨鍾,已經睇中該區一個近二千呎嘅豪宅。而同老婆「夫妻檔」喺布拉格開工嘅Stephen,尋日就喺微博上載拍攝電影嘅 ...




其他影片:>>






舒淇、馮德倫睇中淺水灣!

舒淇同馮德倫(Stephen)正式成為夫婦,當然要搵愛巢齊齊過新婚生活!其實佢哋拍拖期間,家住港島南區南灣嘅舒淇,同Stephen寓所有段距離,兩人為咗見面不時到對方家中共聚甜蜜時光,但現時已結為夫婦,據知舒淇計劃築新婚愛巢,不時向身邊好友詢問意見,仲對淺水灣情有獨鍾,已經睇中該區一個近二千呎嘅豪宅。

而同老婆「夫妻檔」喺布拉格開工嘅Stephen,尋日就喺微博上載拍攝電影嘅照片,見佢手上仲大晒婚戒放閃:「謝謝媒體和朋友們的祝福。正在森林裏趕拍戲。Thank you all so much.」

另有,指舒淇嘅媽媽日前特意飛到當地見證愛女出嫁,而一對新人交換戒指時忍唔住喊咗出嚟,而一向Cool爆嘅Stephen亦有爆喊。另有指藍心湄曾透露,早於十年前舒淇曾帶過Stephen見媽媽。而亦有傳舒淇早已計劃結婚,上個月仲同好朋友林熙蕾現身中環BVLGARI珠寶店時(即其婚戒品牌),仲買下戰利品,但事後林熙蕾否認傳聞!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!