掃呢頁CODE去手機

2016年9月22日 星期四

【唔係講張致恒】宣佈同諸葛紫岐擘面 莊端兒:有人要我做超越底線嘅嘢  __,諸葛,張致恒,莊端兒,諸葛紫岐,

【短片】【唔係講張致恒】宣佈同諸葛紫岐擘面莊端兒:有人要我做超越底線嘅嘢2016-09-2214:40:00HKT(攝影:沈健程)一件偷食事件,引伸到事件男主角張致恒話要睇醫生,要醫咸濕病,再伸延到女主角莊端兒同好姊妹……或者係好同事呂晶晶嘅駁火!今日女主角莊端兒開記者會。着住全身黑look嘅佢,架起黑框眼鏡,收起重點Ecup,一臉慘情交代事件。原本以為佢係打算交代男友張致恒嘅偷食事件,邊估到…… ...


【短片】【唔係講張致恒】宣佈同諸葛紫岐擘面 莊端兒:有人要我做超越底線嘅嘢

2016-09-22 14:40:00 HKT



(攝影:沈健程)





一件偷食事件,引伸到事件男主角張致恒話要睇醫生,要醫咸濕病,再伸延到女主角莊端兒同好姊妹……或者係好同事呂晶晶嘅駁火!

今日女主角莊端兒開記者會。着住全身黑look嘅佢,架起黑框眼鏡,收起重點Ecup,一臉慘情交代事件。原本以為佢係打算交代男友張致恒嘅偷食事件,邊估到……重點唔係張致恒,而係佢嘅經理人諸葛紫岐!

莊端兒記招聲明如下:

「就近日我同張致恒發生嘅事,辛苦大家連日嚟嘅奔波啦,一段感情關係發展到呢個地步呢,我都覺得可惜嘅,畢竟感情事係我哋兩個人嘅事,佢錯咗,佢都已經認咗錯,我哋亦都正式分咗手啦,咁我已經原諒咗佢啦,我希望事情可以告一段落,我亦都好希望無論係我定係張致恒,都可以搵到自己嘅幸福。」

「咁近排呢件事,令我有好大壓力,其實一直以嚟,喺我工作上所發生嘅事,令我有更加大壓力,自從我自資出寫真集之後,喺今年8月5日,我已經向我經理人--諸葛紫岐小姐發出咗律師信,單方面提出終止我哋嘅合作關係,咁……至於點解我要解約呢,我唔方便講太多,其中我可以講嘅係,喺我哋呢段合作關係裏面,有人想我做一啲超越咗我底線嘅事,而我係一而再、再而三去拒絕嘅!宜家我哋處於冷靜緩衝期,喺呢一段期間,我唔希望有人再用我嘅個人資料,再去接洽工作。如果喺呢段期間,有人用我嘅個人資料,去接洽工作,而導致第三方有所損失,我莊端兒唔會承擔任何責任,並且保留追究權利,我今日講嘅係咁多,多謝大家!」


鍾意就快D Share啦!