網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月6日 星期二

打拳悟人生 秋生感恩冇「戲」有碇抖 __,秋生,黃秋生,

55歲嘅秋生打起拳上嚟,依然剛勁有力。藝人黃秋生近日再度戴上拳套,重拾年輕時的拳擊興趣,已55歲的他拳腳雖依然剛勁有力,但正如他自評氣力所限已難作持久戰,面對「拳怕少壯」的局限,讓他有更多五十而知天命的體會,對過去三年沒拍戲的日子亦更加感恩!唔敢打搏擊:爆鼻點算?黃秋生對武術的興趣始於少年時,雖然打拳乃「NoCountryforOldMen」的活動,但年逾五十的他說:「我16、17歲嗰陣睇日本漫畫 ...




其他影片:>>






55歲嘅秋生打起拳上嚟,依然剛勁有力。

藝人黃秋生近日再度戴上拳套,重拾年輕時的拳擊興趣,已55歲的他拳腳雖依然剛勁有力,但正如他自評氣力所限已難作持久戰,面對「拳怕少壯」的局限,讓他有更多五十而知天命的體會,對過去三年沒拍戲的日子亦更加感恩!

唔敢打搏擊:爆鼻點算?

黃秋生對武術的興趣始於少年時,雖然打拳乃「No Country for Old Men」的活動,但年逾五十的他說:「我16、17歲嗰陣睇日本漫畫,覺得西洋拳好勁就去學,玩咗兩年幾,另外都學過劈卦、空手道、太極、詠春。(試過實戰?)後生時打唔少,試過用空手道將人一拳KO,依家幾廿歲人打番拳,體能爭好遠,冇氣!心態亦都唔同咗,要切磋嘅細個切到夠晒,依家搵個沙包打吓當運動算,唔會打搏擊,萬一打爆個鼻點算?上次練完拳我都病咗十幾日,可能一身汗濕住個身行街吹冷氣凍親」

踢沙包腳腳攞命

秋生邊自嘲用腳踢沙包,腳腳攞命,旁人會看成是他對過去三年沒拍戲的一種宣洩,但他卻說出另一留感受,他說:「練武可以將膚淺提升,令人有好多領悟,回顧過去兩、三年我非常珍惜,因為嗰時身體開始差,再唔停接工作,打Botox都補唔番,加上我需要多啲時間照顧媽媽,好感謝有呢幾年時間畀我,等我檢視自己,呢個唔係金錢或工作上可以得到嘅回報,我係有嘢做就做嘅人,我享受呢段時間,但我都唔知跟住落嚟會點,如果人生乜都唔做先係停頓、浪費,但你可以填滿每分每秒,塞車唔好坐喺度,睇吓書!所以我好忙好多嘢做!」

場地:FFG Martial Arts & Fitness Center


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!