掃呢頁CODE去手機

2016年10月20日 星期四

白食港視糧到 2018 陳錦鴻:使晒啲錢就做嘢! [壹週刊 - 1389] __,港視,陳錦鴻,M1,

食住「許文彪」個勢,陳錦鴻近日蒲頭開工。娛樂偵訊白食港視糧到2018 陳錦鴻:使晒啲錢就做嘢!大台深宵重播舊劇《創世紀》,令消失幕前近兩年,演奸角「許文彪」的陳錦鴻再度受關注。唔使撈,專心做湊仔公的他,原來仲係食緊已冚旗一年的港視糧。乾𢭃人工幾年,陳錦鴻好疏乎:「使晒啲錢就去做嘢!」唔使做有糧出《創世紀》中的「許文彪」奸到出汁,是陳錦鴻在大台十八年的代表作之一。劇集近日重播,令消失幕前近兩年的他回 ...


食住「許文彪」個勢,陳錦鴻近日蒲頭開工。

娛樂偵訊

白食港視糧到 2018 陳錦鴻:使晒啲錢就做嘢!

大台深宵重播舊劇《創世紀》,令消失幕前近兩年,演奸角「許文彪」的陳錦鴻再度受關注。唔使撈,專心做湊仔公的他,原來仲係食緊已冚旗一年的港視糧。乾𢭃人工幾年,陳錦鴻好疏乎:「使晒啲錢就去做嘢!」

唔使做有糧出

《創世紀》中的「許文彪」奸到出汁,是陳錦鴻在大台十八年的代表作之一。劇集近日重播,令消失幕前近兩年的他回復人氣,更蒲頭接拍港台劇《人間有情》。

可以放軟手腳,只因陳錦鴻至今仍食住港視糧。一四年由大台跳槽去港視,他簽下四年賣身契;點知轉會不久,港視就因不獲發牌而胎死腹中。結果,陳錦鴻只為港視拍了一套《末日+5》,跟住每個月印印腳,乾𢭃港視人工,直至二○一八年初。

唔使點做都有收入,陳錦鴻四年時間專心照顧患有自閉的九歲兒子。

近期重播《創世紀》,陳錦鴻演的奸角「許文彪」,好到肉,網民 like爆。

明年中搵工

有冚旗港視養住,陳錦鴻同老婆杜雯惠每週為港台開咪一日,主持節目《傾心事家庭》賺外快,其餘時間做湊仔公,專心照顧患有自閉症、現年九歲的兒子 Edgar。

最近為港台劇開工的陳錦鴻,自言不急於回巢大台,因為他可以拖到明年中才搵工。

「我同港視嘅約仲有一段時間,人哋(大台)未搵我,我亦未積極去搵佢。等到明年中,我就會積極搵工;咁耐冇做嘢,邊個搵我都𦧲飯應使晒啲錢就要去做嘢啦,哈哈!」陳錦鴻說。

最近他為港台劇《人間有情》埋位開工,做番忠角,冇晒「許文彪」味。

99年,大台開拍《創世紀》陣容強勁,除羅家良、陳錦鴻、郭晉安加古天樂,仲搵嚟吳奇隆做外將。

港視都冚旗一年,但陳錦鴻因簽下合約,至今仲有兩年糧可以乾𢭃。

跳槽到港視,陳錦鴻只拍咗一部《末日+5》,就唔使開工。

囝囝無師自通

為咗患有自閉的兒子,陳錦鴻曾經停工,照顧兒子直至他衝破自閉限制,並成功入讀主流學校及考得全班第一名。

有份糧咬到一八年,陳錦鴻決定將這段「唔使撈」的自由時間,全撥給囝囝。

「個仔最近鍾意玩音樂,打鼓、結他,但唔係跟老師上堂,隨佢鍾意,自彈自唱,我就陪佢一齊亂咁唱。如果佢對某種樂器有興趣,我都會陪佢一齊學。」陳錦鴻說。

將兒子放首位的陳錦鴻,除一度停工照顧他,呢幾年亦出書分享與自閉兒子同行的心得,為一眾特殊兒童家長打氣。

在他悉心培育照料下,其子能融入主流學校並取得好成績。

13年,他在大台最後作品《初五啟市錄》,之後跳槽過港視,可惜冇得發圍。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!