掃呢頁CODE去手機

2016年10月20日 星期四

Mango做事頭婆冇吞泡 [壹週刊 - 1389] __,Mango,M1,

洗完頭,再去美甲店修甲,急住返鋪頭睇檔嘅Mango,半個鐘就走人。同你吟一吟Mango做事頭婆冇吞泡入咗行16年嘅Mango王秀琳,雖然歌影視瓣瓣都掂過,但一事無成。唯一例外,係佢身邊啲緋聞男友,佬又好,仔又好,個個非富則貴!水喉多!Mango近年轉做飲食業,開壽司店搞夜場,不過打得開門口做生意,唔hea得,所以佢好多時落場打躉,唔會吞泡!洗頭同吹頭期間,Mango不時摸住部手機,好busy!上星 ...


洗完頭,再去美甲店修甲,急住返鋪頭睇檔嘅 Mango,半個鐘就走人。

同你吟一吟

Mango做事頭婆冇吞泡

入咗行 16年嘅 Mango王秀琳,雖然歌影視瓣瓣都掂過,但一事無成。唯一例外,係佢身邊啲緋聞男友,佬又好,仔又好,個個非富則貴!

水喉多! Mango近年轉做飲食業,開壽司店搞夜場,不過打得開門口做生意,唔 hea得,所以佢好多時落場打躉,唔會吞泡!

洗頭同吹頭期間, Mango不時摸住部手機,好 busy!

上星期二(十月十一日)黃昏六點,芒果返鋪頭前,先去咗跑馬地一轉,喺髮型屋洗頭吹頭一粒鐘,再過對面間美甲店整甲,齋修剪,半個鐘就撇得。

Mango趕頭趕命,因為已經過咗七點飯市黃金時段,粒半鐘執齊整個殼,就摩打腳行去攞車,趕返鋪頭睇檔。啱嘅喎,做飲食睇少眼都唔得,如果闊佬懶理繑埋雙手,就聽執得

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!