掃呢頁CODE去手機

2016年10月29日 星期六

袁嘉敏:32歲袁嘉敏生日出海豪晒34D澎湃上圍 __,袁嘉敏,

講多無謂,睇相最實際!10月28日生日啱啱32歲嘅袁嘉敏(Candy),今年就選擇咗出海同朋友慶祝,咁玩得水上活動少不免都要着泳衣,Candy比堅尼上陣豪晒34D豐滿上圍加長腿,唔知係咪生日心情特別好,Candy上載咗海量自拍照,多角度放送傲人身材大派福利,真係睇到人流晒鼻血。雖然有咁多相,全部都係得Candy單人相,佢就話因為朋友唔願出鏡所以先咁,不過其中一張相嘅邊位就見到有個男士嘅身影,男士個 ...


講多無謂,睇相最實際!

10月28日生日啱啱32歲嘅袁嘉敏(Candy),今年就選擇咗出海同朋友慶祝,咁玩得水上活動少不免都要着泳衣,Candy比堅尼上陣豪晒34D豐滿上圍加長腿,唔知係咪生日心情特別好,Candy上載咗海量自拍照,多角度放送傲人身材大派福利,真係睇到人流晒鼻血。

雖然有咁多相,全部都係得Candy單人相,佢就話因為朋友唔願出鏡所以先咁,不過其中一張相嘅邊位就見到有個男士嘅身影,男士個頭明顯挨住Candy個膊頭,態度非常親暱,唔知Candy同呢位男士有冇機會發展呢?!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!