掃呢頁CODE去手機

2016年10月29日 星期六

朱智賢:朱智賢谷胸晒線爆去天坑拍攝處於生死邊緣 __,朱智賢,

陰公,日日處於生死邊緣,嚇死朱智賢啦一定。藝人湯怡、朱智賢和馬天佑在九龍灣出席活動。活動上,湯怡和朱智賢轉足三個Look行天橋,而朱智賢其中一個造型就以牛仔布馬甲上陣,谷胸夾出三吋事業線,非常性感。訪問時,剛為無綫節目《天與地》到廣西天坑拍攝的朱智賢,指拍攝時每日都處於生死邊緣:「喊到好似成個BB咁!好陰公!睇番啲相發覺個個都笑我!」又指陳婉衡、麥美恩兩個拍檔都有喊,但自己明顯是最懦弱的一個。湯怡 ...


陰公,日日處於生死邊緣,嚇死朱智賢啦一定。

藝人湯怡、朱智賢和馬天佑在九龍灣出席活動。活動上,湯怡和朱智賢轉足三個Look行天橋,而朱智賢其中一個造型就以牛仔布馬甲上陣,谷胸夾出三吋事業線,非常性感。訪問時,剛為無綫節目《天與地》到廣西天坑拍攝的朱智賢,指拍攝時每日都處於生死邊緣:「喊到好似成個BB咁!好陰公!睇番啲相發覺個個都笑我!」又指陳婉衡、麥美恩兩個拍檔都有喊,但自己明顯是最懦弱的一個。

湯怡冇影婚紗照

而湯怡亦剛剛與男友洪卓立及其他朋友從英國旅遊後回港,她坦言因起行得太驚喜,所以一度以為被整蠱。問是否影定婚紗相,她甜笑謂:「梗係唔係我哋有共識!好多人以為佢唔係求婚所以唔開心,但我係諗佢咁認真係搞乜。(反而如果佢求婚就會唔開心?)又唔會,但我哋兩個都知依家未係時候!」又指他們計劃四、五年後才拉埋天窗。

至於馬天佑就表示剛剛落機,六日前身在倫敦,三日前就飛到西班牙,而自己亦正著手搞自家服飾品牌,目標在兩三星期後推出。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!