掃呢頁CODE去手機

2016年10月11日 星期二

【掛孕婦襟章有暗示】40歲舒淇宣佈懷孕了? __,舒淇,

【掛孕婦襟章有暗示】40歲舒淇宣佈懷孕了?54,298建立時間(HKT):101110:42適中字型較大字型馮德倫同舒淇相識20年,拍拖4年,上月3日驚喜爆婚訊,保密功夫做足,當時《蘋果》更收到獨家消息,稱40歲嘅舒淇同42歲嘅馮生都有造人計劃,舒淇來年更減產,全力催谷。今日舒淇於ig貼咗一張包包圖,重點不在包包係咩牌子,而係包包上掛咗個「孕婦襟章」,唔通……家陣身在日本疑似度蜜月嘅舒淇,啱啱貼出 ...


【掛孕婦襟章有暗示】40歲舒淇宣佈懷孕了?

54,298
建立時間 (HKT): 1011 10:42

馮德倫同舒淇相識20年,拍拖4年,上月3日驚喜爆婚訊,保密功夫做足,當時《蘋果》更收到獨家消息,稱40歲嘅舒淇同42歲嘅馮生都有造人計劃,舒淇來年更減產,全力催谷。今日舒淇於ig貼咗一張包包圖,重點不在包包係咩牌子,而係包包上掛咗個「孕婦襟章」,唔通……家陣身在日本疑似度蜜月嘅舒淇,啱啱貼出呢張背影背包圖,包包上「孕婦襟章」成重點,舒淇仲加一句「好貼心嗯」,拿,問題嚟喇,呢個包包同包包主人嘅背影,係咪舒淇先?舒淇冇講,但網民都係恭喜咗先啦。其實之前佢喺IG都露出少少端倪,4日前貼愛貓扁嘴Video寫道:「不能吃甜食 不能喝酒 不能吃禽類 不吃牛肉 不能吃海鮮 ⋯⋯⋯請問我出門旅遊的意義在哪裡。」噚日又貼出同姊妹淘林心如、林熙蕾合照,手拿紅酒杯嘅佢留言「______的日子,請填空」,徐若瑄就回應「不能拿酒杯的日子」,真係要戒酒?唔通舒淇今次係「真的懷孕了」?其實謎底好快就揭盅,原來佢哋三姊妹一齊去咗日本,而舒淇ig貼嘅孕婦襟章背包,正正就是o依家懷孕嘅林心如,舒淇同馮德倫就仲未有好消息呢!

就係呢張ig圖喇! (舒淇ig圖片) 噚日舒淇呢張圖,閨蜜徐若瑄「不能拿酒杯的日子」一句真係令人好多嘢諗喎… (舒淇ig圖片)
4日前嘅po,真係呻到心都實埋… (舒淇ig圖片) 有人話,由眼鏡(定係眼珠?)倒影見到馮德倫? (舒淇ig圖片) 吃貨舒淇(舒淇ig圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!