掃呢頁CODE去手機

2016年10月11日 星期二

瞞住楊怡咀嘴?羅仲謙淡淡定話唔使講! __,羅仲謙,楊怡,

楊怡心諗作死你呀!月初剛與楊怡完婚的藝人羅仲謙,雖娶得美人歸,但謙仔在影視圈仍艷福無邊!繼月前為網劇《無間道》與內地演員朱銳拍親咀戲外,其實他之前所參演的劇集,都曾與不少女演員有親嘴鏡頭。如早年拍無綫劇《搜下留情》和《OnCall36小時》,期間幾乎與黃智雯咀出「愛火」,而後期亦在《衝線》中與蔡思貝咀出不少緋聞,但定力十足的謙仔,最後都情定楊怡,即使今次在婚前與朱銳於《無》劇中上演親嘴戲,亦表現淡 ...


楊怡心諗作死你呀!

月初剛與楊怡完婚的藝人羅仲謙,雖娶得美人歸,但謙仔在影視圈仍艷福無邊!繼月前為網劇《無間道》與內地演員朱銳拍親咀戲外,其實他之前所參演的劇集,都曾與不少女演員有親嘴鏡頭。

如早年拍無綫劇《搜下留情》和《On Call 36小時》,期間幾乎與黃智雯咀出「愛火」,而後期亦在《衝線》中與蔡思貝咀出不少緋聞,但定力十足的謙仔,最後都情定楊怡,即使今次在婚前與朱銳於《無》劇中上演親嘴戲,亦表現淡定,事前更沒有向老婆阿怡備案,謙仔接受《東網》訪問時說:「阿怡都係呢行,呢啲佢好明白,唔使講!(呷醋?)唔怕,佢對我有信心!」

以男性戲份做主導的《無》劇,談情戲其實不多,而感情線較重的則要數謙仔跟朱銳這部份,所以這場談情戲謙仔都很重視,幸好得導演安排,開拍了一個月才與朱銳拍咀戲,所以更易投入,謙仔說:「同朱銳熟咗,所以一早有默契!(事前準備?)好彩拍時唔太熱,唔使身水身汗,要準備嘅都係一般刷牙、啷口同𡁻香口膠!(拍咗幾多Take?)幾個導演想攞多幾個角度。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!