掃呢頁CODE去手機

2016年10月22日 星期六

【直播爆粗事件】「停職」女主播出嚟爆料 __,

梁家俊(左)今年暑假同李潔瑩(阿Kit)拉埋天窗。梁家俊老婆靚女人妻李潔瑩(阿Kit),日前喺賽馬直擊節目中疑似同另一主持王若舜鬧交,其間更未熄咪就爆粗,嗰句「Sorry,我冇L...」就咁出咗街。點知無幾耐之後就輪到王若舜穿崩,講咗一句「咁邊個辣起先呀!」反擊,片段出咗街之後瞬即成為網上熱話。據知有唔少觀眾向馬會作出投訴阿Kit爆粗,亦有消息話阿Kit同埋王若舜即時停職,直至另行通知為止。換言之 ...


梁家俊(左)今年暑假同李潔瑩(阿Kit)拉埋天窗。

梁家俊老婆靚女人妻李潔瑩(阿Kit),日前喺賽馬直擊節目中疑似同另一主持王若舜鬧交,其間更未熄咪就爆粗,嗰句「Sorry,我冇L...」就咁出咗街。點知無幾耐之後就輪到王若舜穿崩,講咗一句「咁邊個辣起先呀!」反擊,片段出咗街之後瞬即成為網上熱話。

據知有唔少觀眾向馬會作出投訴阿Kit爆粗,亦有消息話阿Kit同埋王若舜即時停職,直至另行通知為止。換言之,短期內將會見唔到兩位喺直播節目中出現,至於佢哋嘅職務則暫時由馬評家朱鎮輝頂上。

不過,我哋《東網》馬經記者就特登因為呢件事搵阿Kit,睇吓佢有乜回應嘛。阿Kit就話其實佢唔係被停職,反而係自己決定唔做,事關佢同老公梁家俊已經有生B計劃,相反已經做咗賽馬評述一段時間,係時間展開人生新一頁。阿kit仲話馬會對佢好包容,事關馬會話如果佢係呢段時間唔do,好容易令人覺到同今次爆粗事件有關,但佢就唔太介意。

其實阿Kit又的確唔使愁嘅,老公仔梁家俊今季成績又好,真係立心做好太太同埋等做好媽媽好過啦。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!