掃呢頁CODE去手機

2016年10月5日 星期三

陸永:被迫同老竇玩泥膠 陸永大細囡囡嘴藐藐 __,陸永,

陸永同兩個女玩泥膠,點知畀老婆Rainah爆最想玩嗰個係陸永…真係唔好睇少星二代嘅魅力,好似藝人陸永兩個囡囡陸一穎同陸一心咁,每次喺網上「出沒」都會成為熱話,因為佢兩個真係好可愛!呢日陸永趁住唔使開工,梗係陪兩個女玩番夠本,不過陸永老婆Rainah就大爆,其實係兩個女陪佢玩噃!Rainah喺Instagram上載咗三父女玩泥膠嘅相,唔知係咪有爸爸陪寧舍開心,細女一心個樣真係好鬼得戚,真係勁得意,而 ...




其他影片:>>






陸永同兩個女玩泥膠,點知畀老婆Rainah爆最想玩嗰個係陸永…

真係唔好睇少星二代嘅魅力,好似藝人陸永兩個囡囡陸一穎同陸一心咁,每次喺網上「出沒」都會成為熱話,因為佢兩個真係好可愛!呢日陸永趁住唔使開工,梗係陪兩個女玩番夠本,不過陸永老婆Rainah就大爆,其實係兩個女陪佢玩噃!

Rainah喺Instagram上載咗三父女玩泥膠嘅相,唔知係咪有爸爸陪寧舍開心,細女一心個樣真係好鬼得戚,真係勁得意,而大女一穎就睩大對眼對住鏡頭「嘴藐藐」!不過喺呢個Moment,Rainah就話原來唔係兩個女最想玩,佢話「最想玩泥膠嗰個其實係陸生」,又真係喎,笑得最天真嗰個,好似係陸永喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!