掃呢頁CODE去手機

2016年10月5日 星期三

【超強主人】江美儀帶埋愛犬歎Tea __,江美儀,

歎Tea都帶埋狗狗,呢個主人真係好貼心呀!現年45歲的江美儀一向保養得宜,皮膚白滑兼身材Fit爆,平日即使素顏示人亦毫不失禮。可以如此省鏡除了因為保持健康的生活習慣,相信和愉快心境亦有關係。日前江美儀相約女友人於中環歎下午茶,悠閒地品嘗美食,期間更和友人愉快地傾個不停。坐足個多小時後,江美儀與友人離開,發現記者時更笑着揮手示意,然後才步往附近取車離開。而成件事嘅亮點,係江美儀原來連歎Tea都帶埋愛 ...




其他影片:>>






歎Tea都帶埋狗狗,呢個主人真係好貼心呀!

現年45歲的江美儀一向保養得宜,皮膚白滑兼身材Fit爆,平日即使素顏示人亦毫不失禮。可以如此省鏡除了因為保持健康的生活習慣,相信和愉快心境亦有關係。日前江美儀相約女友人於中環歎下午茶,悠閒地品嘗美食,期間更和友人愉快地傾個不停。坐足個多小時後,江美儀與友人離開,發現記者時更笑着揮手示意,然後才步往附近取車離開。而成件事嘅亮點,係江美儀原來連歎Tea都帶埋愛犬一齊,呢啲咁貼心嘅主人,去邊度搵呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!