掃呢頁CODE去手機

2016年10月13日 星期四

hea簽王祖藍 徐子珊正職歎世界 [壹週刊 - 1388] 祖藍,徐子珊,子珊,M1,王祖藍

娛樂偵訊hea簽王祖藍 徐子珊正職歎世界死霸爛爭都想做到大台首席花旦的徐子珊,去年忽然放軟手腳,未滿約已經抽身走去讀珠寶設計。回復自由身後,轉頭又賣身在內地爆紅的王祖藍工作室,表面上,徐子珊以攻內地市場為主,但一直周遊列國,丹麥、希臘、巴黎……唔遠唔貴唔去。日前,她偕女友人hea行西貢,生活似足闊太。變私影妹花旦走完一個又一個,同樣唔續約大台的陳法拉,的起心肝返美國讀戲劇增強戰鬥力,更成功得男神黃 ...


娛樂偵訊

hea簽王祖藍 徐子珊正職歎世界

死霸爛爭都想做到大台首席花旦的徐子珊,去年忽然放軟手腳,未滿約已經抽身走去讀珠寶設計。回復自由身後,轉頭又賣身在內地爆紅的王祖藍工作室,表面上,徐子珊以攻內地市場為主,但一直周遊列國,丹麥、希臘、巴黎……唔遠唔貴唔去。日前,她偕女友人 hea行西貢,生活似足闊太。

變私影妹

花旦走完一個又一個,同樣唔續約大台的陳法拉,的起心肝返美國讀戲劇增強戰鬥力,更成功得男神黃子華欣賞邀合作演舞台劇,賺到外快幫補學費。至於讀了九個星期珠寶設計短期課程的徐子珊,生活悠悠閒,就算零 job冇收入,仍絲毫不覺有經濟壓力。

「我一日可以瞓十幾個鐘都唔頭痛,但拍劇時(朝早) 06開到 28(半夜四點),年紀大咗捱唔住,唔想再每日二十四小時不停開工,燃燒生命!」大條道理做大食懶的徐子珊說。

改投邵氏旗下的王祖藍工作室後,徐子珊繼續 hea。返內地打拚計劃一拖再拖,除了開網店賣自家設計飾物,「正職」其實是遊埠。

這陣子,徐子珊踏遍希臘、巴黎、丹麥、柬埔寨等地,每個行程,都有人同行替她拍一系列甫士相,當中不少更是比堅尼和 bra top性感照,鼻血度一百。

返到香港,徐子珊繼續 hea,日前又相約女性友人遊蕩西貢,十分悠閒。

希臘

以往在大台拚搏,徐子珊都冇刻意行性感。但現在反而似老外咁 open,去希臘旅行衫都唔著多件。

柬埔寨

丹麥

10月 8日,徐子珊在 ig透露身在丹麥的哥本哈根,她行程有共通點,永遠都有人替她操刀攝影,唔知邊個咁好彩。

巴黎

西貢

日前徐子珊孖女友人閒逛西貢,第一站行文具店,戴帽又戴超,沿途冇乜人認得。

之後再逛有機食品店,徐子珊明顯有興趣得多,拿起飲品研究成分。

徐子珊 T恤中的「過去、進行中及將來」,唔知有冇玄機。

齋講唔做

下午五點,戴帽戴超的徐子珊與友人在西貢市漫無目的踱步,經過一間街坊文具店,走入去左揀右揀,但巡了幾個圈都冇收穫。之後轉去行有機食品店,近年致力「食 green啲」的徐子珊,由飲品、果仁到調味料,全部都拎起仔細睇研究成分。

約滿大台後,今年六月徐子珊改投邵氏旗下的王祖藍工作室,更講明會以發展內地市場為主,有紅爆祖藍鋪橋搭路,但徐子珊卻未有 mood開工。

「祖藍幫子珊傾咗啲劇,但佢要揀劇本,又要揀對手!跟住又話想試吓做導演拍電影,總之大把理由推三推四;既然皇帝唔急,太監都急唔嚟!」知情人說。

月前,徐子珊為連鎖三文治店任代言人,更自創藜麥沙律兼以她的英文名「 Kate」命名,成為店中主打。

珠寶設計讀得有板有眼,近日徐子珊開網店小試牛刀,親手製造一條珠寶首飾,難唔到佢。

徐子珊不時在社交網站 po自家飾物,亦順道騷身材,一舉兩得。

王祖藍與徐子珊昔日合作無間,如今二人是賓主關係,或者會擦出新火花。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!