掃呢頁CODE去手機

2016年10月10日 星期一

「樣唔緊要,最重要係億萬富翁」 JW遭舊愛針對 貪錢戀闊少 __,JW,

「樣唔緊要,最重要係億萬富翁」 JW遭舊愛針對 貪錢戀闊少王灝兒(JW)入行6年緋聞不多,最近爆出與市值12億的卓悅太子爺TarzanIp拍拖,繼有讀者報料指Tarzan為人風流兼愛炫富,JW亦被指為錢飛起拍拖兩年的MarkNgai。Mark則在社交網借用《美女與野獸》圖片貼文,矛頭直指JW。不過,本報獲悉JW與Mark兩年前已分手,被屈為錢移情,JW昨說:「唔回應喇!總之識我嘅人都知我係點!」【 ...


「樣唔緊要,最重要係億萬富翁」 JW遭舊愛針對 貪錢戀闊少

王灝兒(JW)入行6年緋聞不多,最近爆出與市值12億的卓悅太子爺Tarzan Ip拍拖,繼有讀者報料指Tarzan為人風流兼愛炫富,JW亦被指為錢飛起拍拖兩年的Mark Ngai。Mark則在社交網借用《美女與野獸》圖片貼文,矛頭直指JW。不過,本報獲悉JW與Mark兩年前已分手,被屈為錢移情,JW昨說:「唔回應喇!總之識我嘅人都知我係點!」



【舊愛Mark】■JW向來低調處理感情事,有指她於兩年前因不滿Mark花弗而決心分手。互聯網圖片

歌手JW去年12月被爆有位拍拖兩年、外公是關之琳前夫王國旌的男友Mark Ngai,惟JW一直未有承認戀情,除希望低調處理感情事外,原來還有另一個原因,就是她與Mark早已分手,但再見亦是朋友,二人不時相約大班共同朋友聚會,兩個月前JW開騷,Mark更落力在社交網助她宣傳,儼如男主人。



■Mark日前借用《美女與野獸》暗寸JW為錢移情:「無論你個樣係點,唔重要,最重要你係億萬富翁!」



■Mark經常在社交平台晒腹肌,對自己的身形頗有自信。

引用美女與野獸惟近日JW與闊少Tarzan戀情曝光後,Mark曾在Instagram貼文:「唔應該對放棄你嘅人感到傷心!」然後又說:「雖然喺『你』面前,我不值一文,但將來有一日,『你』會明白,我對其他人會變得冇價。」Mark更轉貼《美女與野獸》的圖片,並有一段英文留言,意思是:「《美女與野獸》呢個故事,教曉我哋一樣嘢,就係無論你個樣係點,唔重要,最重要你係億萬富翁!」似暗寸有人貪錢戀闊少!



【新歡Tarzan】■JW前日入馬場陪男友Tarzan,離開時找兩友人掩護。DV圖片



■JW與Tarzan離開馬場後,座駕直駛加多利山。



■JW前晚在Ig貼與曹星如的合照,原來她到會展睇拳賽。

不過,Mark前晚將所有相關貼文刪除,包括JW與Tarzan拍拖消息曝光當日,他在facebook寫:「得朋友,夠啦,唔需要再話我知佢變咗,同埋傳關於佢嘅嘢畀我睇,我已經知道」至於被指為錢移情,JW昨在電話中坦言不想再回應感情事:「多謝大家嘅關心,但我真係唔想再講喇。」然後再說:「唔回應喇,總之識我嘅人都知我係點!」



■Mark外公王國旌與關之琳在81年閃婚,9個月後離婚。



■JW與Mark拍拖時,出席過男方的家庭聚會。

不滿Mark狂媾女據知,JW與Mark拍拖兩年期間不止一次分手,主因是JW不滿Mark經常夜蒲媾女,但JW每次都被口甜舌滑的Mark𠱁掂復合,直至約兩年前,JW決心與Mark終極分手。知情人向本報爆料:「佢哋嗰時拍拖經常離離合合,主要係JW忍受唔到Mark經常夜蒲媾女,完全當佢冇到,因為唔想再傷心,所以提出分手。」至於Mark早前落力為JW宣傳演唱會,態度突然有所改變,知情者說:「因為佢以前次次都𠱁得番JW,可能以為今次都一樣,到JW演唱會嗰日先知Tarzan嘅存在,所以唔甘心!」

採訪、攝影:朱志聰、黃曉程、小米


鍾意就快D Share啦!