掃呢頁CODE去手機

2016年10月1日 星期六

唔肯幫Toby闢嫌?張名雅:結果令我失望 __,Toby,張名雅,梁靖琪,

呢個開門利是風波,真係愈演愈烈呀!為張名雅大婚擔任姊妹的陳庭欣(Toby),今午出席活動時指好友張名雅已就「開門利是」捕獲真兇,更指張名雅「講咗句有緣再聚後就刪咗群組」,事件聽落頗有火藥味。之後,張名雅接受《東網》訪問時,直言已知道誰是「二五女」,但未有因而影響心情:「知道係邊個,姊妹都清楚知道個數有五位數,因為大家確實係分咗開門利是!我都係嗰句,冇所謂!最重要係開心事,我都冇嬲!」但亦不忘意有所 ...


呢個開門利是風波,真係愈演愈烈呀!

為張名雅大婚擔任姊妹的陳庭欣(Toby),今午出席活動時指好友張名雅已就「開門利是」捕獲真兇,更指張名雅「講咗句有緣再聚後就刪咗群組」,事件聽落頗有火藥味。

之後,張名雅接受《東網》訪問時,直言已知道誰是「二五女」,但未有因而影響心情:「知道係邊個,姊妹都清楚知道個數有五位數,因為大家確實係分咗開門利是!我都係嗰句,冇所謂!最重要係開心事,我都冇嬲!」但亦不忘意有所指謂:「最緊要做好自己,謊言一定自破!」

Toby:懷疑同事實兩回事

問到是否覺得庭欣是「疑犯」?名雅未有為對方「闢嫌」,並謂:「唔講我都係想單純咁相信唔會係任何一個,只係結果令我有啲失望!」對於名雅意有所指,庭欣再在電話中澄清,並強調不怕被懷疑:「呢件事唔會影響我心情,懷疑同事實係兩回事,我完全冇興趣去『捉鬼』,我亦認為名雅唔會咁無知!」

翟威廉撐陳庭欣 

雖然「真兇」仍未水落石出,但庭欣的緋聞舊愛翟威廉則力撐「好朋友」清白:「成件事都冇簽過保密協定,所以任何人都可以講出嚟。(好信陳庭欣?)我認識咗佢咁多年,基本上我冇朋友係鍾意玩爆料,就算爆咗出嚟都冇着數。」問到有否擔心過「姊妹團」從此決裂?他認真地說:「其實件事好小事!(打電話關心佢?)唔使無謂因為啲無聊嘢阻住佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!