掃呢頁CODE去手機

2016年11月2日 星期三

【扮孖寶兄弟】暗示陀仔? 28歲張名雅宣佈有咗 __,張名雅,

2012年港姐冠軍張名雅喺9月嗰陣,同圈外律師男友蔡錦豪結婚。當時盛傳佢雙喜臨門,而佢亦冇正面否認,只係話:「交畀老公同個天。總之好開心咁結婚,其他唔講啦,恭喜我新婚快樂啦!」對於想生多少個?佢就咁答:「愈多愈好,我哋都很喜歡小朋友。」兩個月後嘅今日,謎底終於揭盅!張名雅今日喺Ig貼咗同老公着住孖寶兄弟Luigi套綠色衫,仲以為係萬聖節裝束,不過見張名雅老公,兩隻手摸住老婆個肚仔,而張名雅就用英文 ...


2012年港姐冠軍張名雅喺9月嗰陣,同圈外律師男友蔡錦豪結婚。當時盛傳佢雙喜臨門,而佢亦冇正面否認,只係話:「交畀老公同個天。總之好開心咁結婚,其他唔講啦,恭喜我新婚快樂」對於想生多少個?佢就咁答:「愈多愈好,我哋都很喜歡小朋友。」兩個月後嘅今日,謎底終於揭盅!張名雅今日喺Ig貼咗同老公着住孖寶兄弟Luigi套綠色衫,仲以為係萬聖節裝束,不過見張名雅老公,兩隻手摸住老婆個肚仔,而張名雅就用英文 ...




其他影片:>>






2012年港姐冠軍張名雅喺9月嗰陣,同圈外律師男友蔡錦豪結婚。當時盛傳佢雙喜臨門,而佢亦冇正面否認,只係話:「交畀老公同個天。總之好開心咁結婚,其他唔講啦,恭喜我新婚快樂」對於想生多少個?佢就咁答:「愈多愈好,我哋都很喜歡小朋友。」兩個月後嘅今日,謎底終於揭盅!張名雅今日喺Ig貼咗同老公着住孖寶兄弟Luigi套綠色衫,仲以為係萬聖節裝束,不過見張名雅老公,兩隻手摸住老婆個肚仔,而張名雅就用英文自問自答貼文話:「Mario喺邊呀?我喺媽咪肚入面呀!」仲hashtag咗happybaby㖭!明白晒!對於宣佈陀B喜訊,《蘋果》今日打俾張名雅,問到係咪夠3個月,可以公佈好消息,張名雅話:「唔係,我哋屋企人都冇咩夠唔夠3個月先可以公佈,可能我係加拿大長大,喺咁啱萬聖節咁開心,咪玩下cosplay公佈喜訊,婚禮前幾個月都好忙,跟住去加拿大同蘇梅島都好忙,relax過後返來香港就同大家分享喜悅!」張名雅唔肯講預產期,因為佢想暫時保持神秘,或者遲啲再公佈,咁係咪怕人哋話佢未婚懷孕先?佢話:「唔係,其實我識到老公,有咗bb都係緣份,認識佢嘅時候已經認定對方,係以結婚同組織家庭嘅對象,我哋都鍾意小朋友,所以生仔結婚都係我哋嘅共同目標,有計劃同埋緣份。最緊要係我哋一家人開心快樂,bb可以健健康康。」

(張名雅Ig圖片) 張名雅今日同老公扮孖寶兄弟宣佈喜訊。(張名雅Ig圖片) (張名雅Ig圖片)
其實兩公婆噚日都有暗示過,不過大家以為佢哋只係Welcome米奇…(張名雅Ig圖片) (張名雅Ig圖片) 三個禮拜前,張名雅仲貼咗着比堅尼相上Ig,當時都唔覺有BB!(張名雅Ig圖片)
(張名雅Ig圖片) 9月初結婚!(張名雅Ig圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!