掃呢頁CODE去手機

2016年11月2日 星期三

修身差少少 鍾嘉欣產後返港大褸包到實 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

好耐冇見嘉欣BB喇!藝人鍾嘉欣(Linda)今年二月與拍拖十個月的脊醫JeremyLeung於溫哥華奉子成婚的鍾嘉欣,今天遠從加國返港,目的是出席明天(星期三)舉行的品牌活動。逾半百記者守侯嘉欣於早上近六時半步出機場,已有逾半百記者守侯,經過一輪長途機顯得疲累,她頭戴黑超,而左手無名指上則戴着婚戒。估計因產後未能成功修身所以嘉欣身穿長褸出閘,由經理人接送返家,期間嘉欣亦接受了《東網》訪問,她表示: ...


好耐冇見嘉欣BB喇!

藝人鍾嘉欣(Linda)今年二月與拍拖十個月的脊醫Jeremy Leung於溫哥華奉子成婚的鍾嘉欣,今天遠從加國返港,目的是出席明天(星期三)舉行的品牌活動。

逾半百記者守侯

嘉欣於早上近六時半步出機場,已有逾半百記者守侯,經過一輪長途機顯得疲累,她頭戴黑超,而左手無名指上則戴着婚戒。估計因產後未能成功修身所以嘉欣身穿長褸出閘,由經理人接送返家,期間嘉欣亦接受了《東網》訪問,她表示:「今次返嚟好短時間就走,辛苦傳媒、經理人嚟接機,咁耐冇見都掛住大家,好開心見到大家!」

修身成績爭少少

其後記者要求多傾幾句,嘉欣亦合作繼續受訪,並透露自己現時有餵人奶。問到修身成績?嘉欣稱:「爭少少,冇特別修!(湊囡囡Kelly辛苦嗎?)辛苦,但有滿足感!(有冇蝦碌嘢?)暫時冇。(囡囡似邊個?)兩個(父母)都似,大家都好攰,天未光就嚟到!」今次未有與老公Jeremy和兩個月大的女兒Kelly同行,問嘉欣何時會一家三口齊齊返港?她稱:「有機會,將來,今次太趕!(有傳你十二月拍劇?)聽日再講!(今日有咩做?)休息(見吓姊妹?)有時間會見!」返回新都城寓所的嘉欣,表示由於久未返港,所以今天都不會再外出,而姊妹們今日會否前來meet一meet,嘉欣就話未知。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!