掃呢頁CODE去手機

2016年11月16日 星期三

同甘比鬥母愛 呂麗君接仔放學笑笑口 __,甘比,

甘比(左)同呂麗君鬥晒母愛!華人置業前主席劉鑾雄(大劉)突然發出聲明高調宣布與女友呂麗君於2014年已正式分手,之後再狂數呂麗君不是,指她恨錢,貪得無厭,就算畀三千蚊tips都要計較,要大劉畀番佢,大劉又話自己曾經扮窮問呂麗君借5,000萬美金,對方即時要佢寫借據,樣樣計到盡!相反,大劉就大讚依家唯一陪伴身邊嘅女友甘比(陳凱韻)抵錫,從來冇問佢要過錢或禮物,大劉將家醜擺上枱,對身邊的兩女友態度南轅 ...


甘比(左)同呂麗君鬥晒母愛!

華人置業前主席劉鑾雄(大劉)突然發出聲明高調宣布與女友呂麗君於2014年已正式分手,之後再狂數呂麗君不是,指她恨錢,貪得無厭,就算畀三千蚊tips都要計較,要大劉畀番佢,大劉又話自己曾經扮窮問呂麗君借5,000萬美金,對方即時要佢寫借據,樣樣計到盡!相反,大劉就大讚依家唯一陪伴身邊嘅女友甘比(陳凱韻)抵錫,從來冇問佢要過錢或禮物,大劉將家醜擺上枱,對身邊的兩女友態度南轅北徹!

今日兩位女主角如常湊仔女返學,二人態度同樣極端,被讚嘅甘比全程木口木面,相反被大劉狂數貪錢的呂麗君卻顯得識做,明知大批傳媒等待,在車廂中還刻意打開窗簾,大方微笑,又與兒子玩,大晒母愛!

甘比今早如常送女兒劉秀樺回學校,戴上黑超拖住女兒,當記者問到爆出家醜事件,大劉與呂麗君劃清界線及大劉好撐她,她都木無表情,完全不加理會,送完女兒後回家,之後再出動送兒子回校。另一邊廂,呂麗君下午約四時,去接兒子劉子鋒放學,兩人乘車返回白建時道大宅,當大批記者上前拍照時,車上窗簾大開,見呂麗君面露微笑大晒母愛,劉子鋒則表現好奇四處張望及手指指,他們下車時有保安以傘陣護駕。呂麗君雖然被大劉狂數,但心情未見受影響,一笑置之,態度輕鬆。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!