掃呢頁CODE去手機

2016年11月21日 星期一

老婆小三以和為貴 超級丹名不虛傳 __,小三,

「超級丹」果然勁!近日劉鑾雄宣布同舊愛呂麗君劃清界線,仲要全方位去揭呂麗君收過自己幾多錢、份人點點點,話晒都係一對仔女嘅媽咪,所謂家和萬事興,下一句係乜?唔使講啦!話口未完,羽毛球壇界一哥林丹偷食斷正,不足廿四小時認衰道歉,最重要係畀老婆一個交代!錯就要認,打要企定,唔會搵藉口左賴右賴,甚至賴落老婆度,總之錯就係自己錯,畀你贏咗場交又點?咪輸咗個家!呢啲咪係有膊頭嘅男人囉!林丹有句名句:「人生不能 ...


「超級丹」果然勁!近日劉鑾雄宣布同舊愛呂麗君劃清界線,仲要全方位去揭呂麗君收過自己幾多錢、份人點點點,話晒都係一對仔女嘅媽咪,所謂家和萬事興,下一句係乜?唔使講話口未完,羽毛球壇界一哥林丹偷食斷正,不足廿四小時認衰道歉,最重要係畀老婆一個交代!錯就要認,打要企定,唔會搵藉口左賴右賴,甚至賴落老婆度,總之錯就係自己錯,畀你贏咗場交又點?咪輸咗個家!呢啲咪係有膊頭嘅男人囉!林丹有句名句:「人生不能 ...


「超級丹」果然勁!

近日劉鑾雄宣布同舊愛呂麗君劃清界線,仲要全方位去揭呂麗君收過自己幾多錢、份人點點點,話晒都係一對仔女嘅媽咪,所謂家和萬事興,下一句係乜?唔使講話口未完,羽毛球壇界一哥林丹偷食斷正,不足廿四小時認衰道歉,最重要係畀老婆一個交代!錯就要認,打要企定,唔會搵藉口左賴右賴,甚至賴落老婆度,總之錯就係自己錯,畀你贏咗場交又點?咪輸咗個家!呢啲咪係有膊頭嘅男人囉!

林丹有句名句:「人生不能沒有底線。」呢鋪簡直係自打嘴巴!林丹喺賽場上點堅守防線都好,美色當前,34C豐乳飄搖,最後都係失守崩潰。贏咗下半身,同時分分鐘輸埋下半生,有傳聞因為呢單花邊新聞要提早退役!林丹日前都照樣返國家體育總局訓練局,進行腿部肌肉訓練。嗱!點解單消息有圖有真相,仲要講明係進行「腿部」訓練?證明林丹終於反省認清下半身嘅重要性,用嚟偷食即係事業家庭total loss車毀人亡,用番喺打波同生兒育女,咁先至係波!

老婆器量無敵

不過我真係好佩服林丹老婆謝杏芳,本住家醜不外傳,從來冇公開數落林丹半句!坊間爆料林丹天賦異稟夠「大」,但係大極都唔夠謝杏芳嘅器量咁大,謝杏芳話全家都會支持林丹呢個知錯會改、敢於擔當嘅男人。至於處於下風嘅「小三」趙雅淇,為收復失地都一於玩大方,話祝福林丹一家。享完齊人之福,都唔會有手尾跟,大婆小三都冇話出嚟狂數互質,和和氣氣, 簡直係男人嘅偶像, 叫「超級丹」,真係冇錯架!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!