掃呢頁CODE去手機

2016年11月1日 星期二

岑麗香遭米雪棒打鴛鴦 __,米雪,岑麗香,

(左起):王浩信、岑麗香、劉家豪、米雪<br>岑麗香獲王浩信大讚中文嘞嘞聲!
岑麗香遭米雪棒打鴛鴦藝人岑麗香、王浩信及米雪等昨日為無綫新劇《溏心風暴3》拍攝節目巡禮,劇中香香愛上茶餐廳太子爺浩信,卻被飾演母親的米雪棒打鴛鴦。曾與米雪在劇集《貓屎媽媽》演母女的香香,被「母親」大讚中文程度進步不少,她說:「都隔咗幾年,希望中文可以好啲,應該都會係嘅!其實同浩信上一次合作係《樓奴》,所以套劇出年2月拍嘅話,中文會更加好,反而英文會退步就真。(同男友講英文唔會退步啦!)依家唔係講佢 ...


岑麗香遭米雪棒打鴛鴦藝人岑麗香、王浩信及米雪等昨日為無綫新劇《溏心風暴3》拍攝節目巡禮,劇中香香愛上茶餐廳太子爺浩信,卻被飾演母親的米雪棒打鴛鴦。曾與米雪在劇集《貓屎媽媽》演母女的香香,被「母親」大讚中文程度進步不少,她說:「都隔咗幾年,希望中文可以好啲,應該都會係嘅!其實同浩信上一次合作係《樓奴》,所以套劇出年2月拍嘅話,中文會更加好,反而英文會退步就真。(同男友講英文唔會退步)依家唔係講佢 ...


岑麗香遭米雪棒打鴛鴦

藝人岑麗香、王浩信及米雪等昨日為無綫新劇《溏心風暴3》拍攝節目巡禮,劇中香香愛上茶餐廳太子爺浩信,卻被飾演母親的米雪棒打鴛鴦。曾與米雪在劇集《貓屎媽媽》演母女的香香,被「母親」大讚中文程度進步不少,她說:「都隔咗幾年,希望中文可以好啲,應該都會係嘅!其實同浩信上一次合作係《樓奴》,所以套劇出年2月拍嘅話,中文會更加好,反而英文會退步就真。(同男友講英文唔會退步)依家唔係講佢嘛!其實不嬲都鍾意同浩信拍嘢,佢會挑戰我諗多啲角色嘅嘢,做多啲Research,所以期待再合作。」

而浩信則透露劇中與香香上演羅密歐與茱麗葉的愛情故事,大讚對方比起上次進步:「佢依家講中文嘞嘞聲,累積咗好多人生經驗,依家又拍埋拖,睇法都會成熟啲」

岑麗香與米雪及王浩信再合作,十分期待。
  • 岑麗香與米雪及王浩信再合作,十分期待。

鍾意就快D Share啦!