掃呢頁CODE去手機

2016年11月20日 星期日

【拋胸賀台慶】張秀文巨形壽包逼爆衫 傅嘉莉夾出直角方包胸 __,傅嘉莉,張秀文,

大台今晚11.19台慶,喺小生花旦買少見少下,星光真係一年比一年冷清,要數今晚俾面出席一線小生花旦,就只有馬國明、陳豪、黃宗澤、胡定欣同田蕊妮。要撐台慶,惟有靠女人嘅原始武器,先可以令觀眾聚焦!今年大台唔少二、三、四線女藝人,為求曝光,採取少布多肉嘅策略。可惜美感不足,失手獻醜佔大多數!要數肉光最多,非34D張秀文莫屬,但佢件彩藍拉丁舞戰衣,不經意將佢啲贅肉「咇」晒出嚟!至於傅嘉莉,亦積極拋胸,可 ...


大台今晚11.19台慶,喺小生花旦買少見少下,星光真係一年比一年冷清,要數今晚俾面出席一線小生花旦,就只有馬國明、陳豪、黃宗澤、胡定欣同田蕊妮。要撐台慶,惟有靠女人嘅原始武器,先可以令觀眾聚焦!今年大台唔少二、三、四線女藝人,為求曝光,採取少布多肉嘅策略。可惜美感不足,失手獻醜佔大多數!要數肉光最多,非34D張秀文莫屬,但佢件彩藍拉丁舞戰衣,不經意將佢啲贅肉「咇」晒出嚟!至於傅嘉莉,亦積極拋胸,可惜用力得滯,搞到兩邊唔對稱之餘,右邊胸仲呈正方面包形,慘不忍睹!而平時收收埋埋嘅黃翠如,條粉紅晚裝,胸前唔知點解呈尖啄形,隨時行過都俾佢拮親!反觀屬微波一族陳庭欣,雖然胸前冇幾両肉,但條裙叫做揀得啱,即使微波都顯出性感。

張秀文34D逼到上頸! 不過件戰衣就…… 微波陳庭欣叫做性感之餘都算有美感。
黃翠如胸形好尖吓!
見唔見到張相左邊(即傅嘉莉右邊)嘅方包胸形? 傅嘉莉都谷到唞唔到氣!
相比之下,高海寧就失晒色! 雪雪BB都幾性感! 人母呂慧儀件美人魚剪裁嘅裙,完美演繹佢個巨躉!

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!