掃呢頁CODE去手機

2016年11月20日 星期日

鄭嘉穎至like陳凱琳中文唔好:好得意 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

真係咁得意?唔通真係情人眼裏出西施?藝人鄭嘉穎為電影《九龍不敗》開工,飾演澳門司警的他,透露片中有高手張晉及巴西美藉拳王助陣,故他無須應付打戲,就連與劉心悠的感情線也僅以隱悔交待。護女友指對方冇讀過中文對於女友陳凱琳(Grace)於台慶失言,誤把「奮不顧身」說成「粉身碎骨」,嘉穎似有備以來,並笑謂:「小弟尋晚先喺北京返,冇乜點睇台慶,但就有睇新聞,你哋都係問番嗰個(Grace)啦!佢冇讀過中文,啲 ...


真係咁得意?唔通真係情人眼裏出西施?藝人鄭嘉穎為電影《九龍不敗》開工,飾演澳門司警的他,透露片中有高手張晉及巴西美藉拳王助陣,故他無須應付打戲,就連與劉心悠的感情線也僅以隱悔交待。護女友指對方冇讀過中文對於女友陳凱琳(Grace)於台慶失言,誤把「奮不顧身」說成「粉身碎骨」,嘉穎似有備以來,並笑謂:「小弟尋晚先喺北京返,冇乜點睇台慶,但就有睇新聞,你哋都係問番嗰個(Grace)佢冇讀過中文,啲 ...




其他影片:>>






真係咁得意?唔通真係情人眼裏出西施?

藝人鄭嘉穎為電影《九龍不敗》開工,飾演澳門司警的他,透露片中有高手張晉及巴西美藉拳王助陣,故他無須應付打戲,就連與劉心悠的感情線也僅以隱悔交待。

護女友指對方冇讀過中文

對於女友陳凱琳(Grace)於台慶失言,誤把「奮不顧身」說成「粉身碎骨」,嘉穎似有備以來,並笑謂:「小弟尋晚先喺北京返,冇乜點睇台慶,但就有睇新聞,你哋都係問番嗰個(Grace)佢冇讀過中文,啲四字詞語係亂用啲。」坦言平日沒有指導女友四字詞,閒談時會中文、英文及普通話混合。

冧爆讚女友夠cute

嘉穎更爆女友用錯詞語並非首次,他謂:「佢拍劇都有四字詞語亂用,好得意,同我、我啲朋友好似黃智賢拍都講得好順,但用錯咗都唔知,仲可以繼續講對白冇停過。(叫朋友睇住佢?)唔使我叫個個都會睇住,中文係拍多啲就好。」談到Grace似不了解粉身碎骨意思,嘉穎哈哈笑謂:「佢講四個字就當係,又冇問我,我尋晚都未見到佢,唔講開又唔記得佢用咗咩字,好多時有好多四字詞語,但冇粗口在內,我返去同佢講佢想講『奮不顧身』,咁都make sense啲,都有個『粉』字,接近啲,平時講嘢冇講呢啲四字詞,都係司儀、古裝對白先有。(Grace話Tvb每個藝人都粉身碎骨為觀眾,你都係Tvb人喎!)咁我咪粉身碎骨令大家開心緊,又奮不顧身,又粉身碎骨,意思都係盡力令大家有娛樂性,咁全晚個騷都幾好睇。(最好睇係Grace講錯嘢)係咩?希望出年唔好係佢」雖然節目中不時擺二人感情事上枱,但嘉穎似未有介懷,表示年年如是。

唔肯講續唔續約

至於與無綫的合約即將屆滿,問到是否不續約?嘉穎謂:「遲啲公布,總之年底到出年年頭差唔多,但未係時候講。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!