掃呢頁CODE去手機

2016年11月20日 星期日

市民投視奇異目光 野人郭晉安嚇親人! __,郭晉安,

呢個野人勁搞笑!藝人郭晉安以野人Look遊街市引起來一班市民集郵後,隨即轉移陣地去巴士站同港鐵站口,不過假日的巴士站未有太多人,有等巴士的觀眾見安仔時嚇到後退一步,不過幾秒後就認得,又即刻同安仔集郵。未幾安仔去的士站,的士司機即刻較低車窗與他握手,安仔問對方可否載他一程,又指自己冇錢,司機說:「當做善事囉!」安仔旋即上車並搞笑地說:「車我去深圳呀!」又在車上大叫:「IloveHongKong!」之 ...




其他影片:>>






呢個野人勁搞笑!

藝人郭晉安以野人Look遊街市引起來一班市民集郵後,隨即轉移陣地去巴士站同港鐵站口,不過假日的巴士站未有太多人,有等巴士的觀眾見安仔時嚇到後退一步,不過幾秒後就認得,又即刻同安仔集郵。

未幾安仔去的士站,的士司機即刻較低車窗與他握手,安仔問對方可否載他一程,又指自己冇錢,司機說:「當做善事囉!」安仔旋即上車並搞笑地說:「車我去深圳呀!」又在車上大叫:「I love Hong Kong!」

之後又去巴士站玩乘客,問對方可否讓他打尖,乘客見野人就即刻讓他排隊,十分搞笑!到港鐵站口的安仔又引來一班市民圍觀,安仔逐一與他們合照之餘,更有市民謂今晚一定看劇集支持他!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!