掃呢頁CODE去手機

2016年11月28日 星期一

【拋妻棄女仲唔夠】《幕後玩家》賤男Bosco 搞散黃翠如蕭正楠 __,Bosco,黃翠如,翠如,蕭正楠,正楠,幕後玩家,黃宗澤,

大台劇《幕後玩家》就嚟大結局,開始進入高潮,有角色開始變奸,又會有角色會死,感情關係七國咁亂,要幾複雜有幾複雜。黃翠如嘅角色顧成雙都ready變奸喇!喺劇中同「Sean」蕭正楠離婚;不過有網民就覺得翠如BB始終太靚女,點奸都奸唔嚟,唔多buy翠如BB做奸角喎。話晒翠如一直做「乖乖女」嘅角色,演技要跳出觀眾「框架」都唔係咁易!網民嘅評價係「翠如好用力咁話俾我哋知佢開始變奸」、「我覺得係翠如做唔到奸角 ...




其他影片:>>






大台劇《幕後玩家》就嚟大結局,開始進入高潮,有角色開始變奸,又會有角色會死,感情關係七國咁亂,要幾複雜有幾複雜。黃翠如嘅角色顧成雙都ready變奸喇!喺劇中同「Sean」蕭正楠離婚;不過有網民就覺得翠如BB始終太靚女,點奸都奸唔嚟,唔多buy翠如BB做奸角喎。話晒翠如一直做「乖乖女」嘅角色,演技要跳出觀眾「框架」都唔係咁易!網民嘅評價係「翠如好用力咁話俾我哋知佢開始變奸」、「我覺得係翠如做唔到奸角,不過翠如呢種性格奸起嚟好恐怖」。跟住就嚟劇透……小心小心!!o依家劇情暫時講到翠如一直以為Bosco係好人,唔知對方害死間接胞弟陸永,仲想同Bosco聯手,對付家姐陳煒。之後劇情嘅發展又係估唔到,Bosco同老婆(龔嘉欣)同情婦(劉佩玥)分手後,會走去撬老友牆腳,狂追翠如BB;「雙黃」連成一線攞咗間公司嘅控制權。跟住翠如BB會越變越衰,利用完蕭正楠就同對方離婚,轉去同Bosco喺埋一齊。嚟緊仲有兩星期就大結局《幕》劇,啲衰人呼之欲出喇,不過原來除咗Bosco同翠如BB之外,仲有一個「幕後玩家」,到底邊個會係最終Boss呢?

一秒變奸,網民似乎唔受落。(電視圖片) (電視圖片) (電視圖片)
(電視圖片) Bosco信唔信得過,觀眾就一定知。(電視圖片) 不如好似平時咁笑多啲啦。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!