掃呢頁CODE去手機

2016年11月28日 星期一

【繼續慳家】張頴康食羊腩煲慶功老婆陪坐 __,張頴康,

張頴康繼續慳家,成為大紅人嘅佢都係去酒樓食個羊腩煲。一句我等咗16年喇!剛剛在舉行完嘅《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2016》勇奪飛躍進步男藝人獎嘅張頴康,尋日凱旋返港,老婆麥雅緻與囡囡去機場接機後,一家三口去咗慶祝,張頴康雖然成為近期大紅人,但冇因為咁而變得大使,貫徹佢慳家性格去咗平民酒樓食個最愛嘅羊腩煲慶祝。不過當中最令人感動嘅係,原來麥雅緻係唔食羊㗎!只係喺度純粹「陪坐」,呢個老婆好到加零 ...


張頴康繼續慳家,成為大紅人嘅佢都係去酒樓食個羊腩煲。

一句我等咗16年喇!剛剛在舉行完嘅《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2016》勇奪飛躍進步男藝人獎嘅張頴康,尋日凱旋返港,老婆麥雅緻與囡囡去機場接機後,一家三口去咗慶祝,張頴康雖然成為近期大紅人,但冇因為咁而變得大使,貫徹佢慳家性格去咗平民酒樓食個最愛嘅羊腩煲慶祝。

不過當中最令人感動嘅係,原來麥雅緻係唔食羊㗎!只係喺度純粹「陪坐」,呢個老婆好到加零一,唔單止鼓勵老公去追夢,連食嘢都遷就埋老公,張頴康喺社交網上多謝大家對佢嘅支持外,仲希望大家都愛屋及烏,支持佢一家人:「2016年11月26日,終於攞倒(到)我人生第一個獎,心情真係好激動!番(返)到香港,第一時間去整番個羊腩煲,簡簡單單咁慶祝吓!(其實我老婆係唔食羊嘅,佢只係陪我!仲有,大家唔駛(使)懷疑我收埋咗支酒,只係影相嗰陣支酒未到啫!)呢兩日,我見倒(到)好多嘅留言同埋祝賀,雖然我未能夠一一回覆,唔好意思,但係,真心講,我全部都收倒(到)哂(晒),我感覺好窩心,我完全感受到大家對我嘅支持、愛護同埋鼓勵!我想多謝大家一直以嚟除咗支持我之外,亦都愛屋及烏,支持哂(晒)我哋一家人!好多謝你哋!開心咗兩日,聽日開始我又會重新出發,繼續努力,盡全力做好我每一個角色,照顧好我嘅家庭!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!