掃呢頁CODE去手機

2016年11月28日 星期一

公主婚禮圓夢 Race讚老公好:我鍾意點就點 __,Race,黃婉佩,

Race本應上年就同老公仔拉埋天窗,但因為雙方工作忙所以今年先結婚。前樂壇組合2R成員妹妹黄婉佩(Race),上周五與商人David拉埋天窗,在新加坡的五星級酒店設宴。Race接受《東網》訪問分享婚後喜悅:「大家好,我同老公都多謝大家的祝福,星期五結婚後,星期六再同一班另外國家飛嚟嘅朋友食飯,好似一個小聚會咁!星期五結婚當晚都唔算一個好大型嘅婚禮,同咗班好Close(親密)嘅親朋一齊慶祝,你知啦, ...




其他影片:>>






Race本應上年就同老公仔拉埋天窗,但因為雙方工作忙所以今年先結婚。

前樂壇組合2R成員妹妹黄婉佩(Race),上周五與商人David拉埋天窗,在新加坡的五星級酒店設宴。Race接受《東網》訪問分享婚後喜悅:「大家好,我同老公都多謝大家的祝福,星期五結婚後,星期六再同一班另外國家飛嚟嘅朋友食飯,好似一個小聚會咁!星期五結婚當晚都唔算一個好大型嘅婚禮,同咗班好Close(親密)嘅親朋一齊慶祝,你知啦,每個女仔夢想係做個公主,今次主題,老公好好,佢冇意見,話我鍾意點就點,我咪做咗個Dream Wedding,好滿足呀!婚禮上,我好淡定,冇喊過,老公鍾意一個Party,係唔鍾意傳統嘅Party,請咗班親朋嚟一齊慶祝,呢個都好感動,尤其家姐(Rosanne),佢星期四成家人飛過嚟,星期日飛返去,趕嚟趕去都係為咗呢個妹結婚!

我同老公通過朋友介紹認識,幾個月後開始拍拖,三年了,兩年前佢喺美國求婚,我哋應該上年結婚,但我哋兩人工作好忙,之前又同大家分享過我地產App嘅生意,忙到要延遲一年,依家搞完婚禮,非常之開心,又可專注做嘢同享受婚姻生活。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!