網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月6日 星期日

姚子羚Ready晒戰績 __,姚子羚,

姚子羚及陳山聰認為打鬥戲有一定危險性,但早已做足準備。
姚子羚Ready晒戰績姚子羚昨日凌晨拍廠景時得知同劇的展鵬意外受傷,談到《同盟》打戲連場,可擔心自己中招?她笑說:「大吉利是!其實劇組都好擔心演員安全,但拍打戲我哋都有晒心理準備,我都踢到成腳瘀晒,因為唔識就力。(你晒腿要化腳妝?)要不停補妝,但呢啲都係開心嘅戰績!」問到開鏡拜神後是否需要再次拜神求安心?她說:「冇事嘅,小事!展鵬都OKo架喇,身經百戰。」姚子羚及陳山聰認為打鬥戲有一定危險性,但早 ...


姚子羚Ready晒戰績

姚子羚昨日凌晨拍廠景時得知同劇的展鵬意外受傷,談到《同盟》打戲連場,可擔心自己中招?她笑說:「大吉利是!其實劇組都好擔心演員安全,但拍打戲我哋都有晒心理準備,我都踢到成腳瘀晒,因為唔識就力。(你晒腿要化腳妝?)要不停補妝,但呢啲都係開心嘅戰績!」問到開鏡拜神後是否需要再次拜神求安心?她說:「冇事嘅,小事!展鵬都OK o架喇,身經百戰。」

同劇另一演員陳山聰亦認為不用再拜神,明言即使做足準備,拍攝激烈場面始終有一定危險性:「有時真係太投入去咗忘我境界,但冇人想整親嘅。」在劇中將上演以一敵六的他,指武術指導是根據演員的能力而設計動作。


鍾意就快D Share啦!