網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月3日 星期六

伍允龍:【劈冰出事】伍允龍右手骨折停工12星期 __,伍允龍,

伍允龍上載咗一張X光片,睇到佢前臂骨裂開咗一道裂痕。武打演員伍允龍(Philip)之前喺無綫劇集《城寨英雄》入面使出真功夫,同劇中嘅演員打到飛起,而且拳拳到肉,佢都堅持親身上陣。但係更鋒利嘅刀總有生鏽嘅一日,再好嘅武功都有失手嘅時候!自嘲非鐵造Philip今晚喺社交網站上載咗一張X光片,相片見到Philip的前臂裂開咗一道裂痕,佢留言話:「Painistemporarybutitstillhurt ...


伍允龍上載咗一張X光片,睇到佢前臂骨裂開咗一道裂痕。

武打演員伍允龍(Philip)之前喺無綫劇集《城寨英雄》入面使出真功夫,同劇中嘅演員打到飛起,而且拳拳到肉,佢都堅持親身上陣。但係更鋒利嘅刀總有生鏽嘅一日,再好嘅武功都有失手嘅時候!

自嘲非鐵造

Philip今晚喺社交網站上載咗一張X光片,相片見到Philip的前臂裂開咗一道裂痕,佢留言話:「Pain is temporary but it still hurts(疼痛是暫時的,但仍然是受傷。)原來我真係唔係鐵造嘅。」唔少網友都戥Philip痛,叫佢咪亂咁周圍走,留喺屋企好好休息。另外亦有網友就搞笑話「龍」骨裂咗都係小事,「龍筋」無斷就得。

骨折被勒令休息

東網就此事聯絡其經理人,她透露伍允龍近日於電視城為明晚舉行的《歡樂滿東華2016》進行綵排,本來他將聯同洪天明劈道具,當中有木箱、沙煲及冰,結果於未有度清楚位置情況下,伍允龍於劈冰時不慎導致右手骨折,經中醫診斷後要求休息12星期。雖然伍允龍日內要開拍一部新片,本月尾又要為另一部電影開工,屆時還要與「宇宙最強」甄子丹對打,如今惟有把全部工作叫停。

針炙敷藥治療傷勢

經理人謂:「冇計本來畀佢放到10號開工,依家又受傷,要針炙同敷藥,醫生話好在佢條骨唔係插出嚟會好啲。(無綫會唔會賠償?)監製何小慧都同我傾咗6、7個電話,佢都好唔好意思,話佢哋會負責阿龍醫藥費。」

無綫賠醫藥費

而監製何小慧接受《東網》訪問時,透露屆時會找另一藝人頂替伍允龍與天明演出,更謂:「佢演出唔到真係好可惜,至於傷勢問題,無綫有同佢買保險,醫藥費亦會幫佢跟進。」據知會由翟威廉頂替伍允龍演出《東華》。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!