網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月3日 星期六

蕭正楠激咀半裸翠如 __,翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,

蕭正楠激咀半裸翠如■黃翠如和蕭正楠前晚在劇集《幕後玩家》上演浴室激咀戲。電視圖片黃翠如與男友蕭正楠前晚在劇集《幕後玩家》上演一場浴室激咀戲,翠如疑似半裸上陣,跟蕭正楠鴛鴦戲水,網民看到相當肉緊,翠如昨接受傳媒訪問時說:「現場三十人,拍親熱戲點會有感覺,只係擔心身上包嘅保鮮紙同打底衫會露出來。」蕭正楠知道網民的反應後說:「估唔到拍出嚟咁激,我都盡量用個身幫佢遮多啲,所以大家見我扭嚟扭去,希望用個身遮 ...


蕭正楠激咀半裸翠如



■黃翠如和蕭正楠前晚在劇集《幕後玩家》上演浴室激咀戲。電視圖片

黃翠如與男友蕭正楠前晚在劇集《幕後玩家》上演一場浴室激咀戲,翠如疑似半裸上陣,跟蕭正楠鴛鴦戲水,網民看到相當肉緊,翠如昨接受傳媒訪問時說:「現場三十人,拍親熱戲點會有感覺,只係擔心身上包嘅保鮮紙同打底衫會露出來。」蕭正楠知道網民的反應後說:「估唔到拍出嚟咁激,我都盡量用個身幫佢遮多啲,所以大家見我扭嚟扭去,希望用個身遮住佢,等佢唔使露咁多。」

蕭正楠、新婚夫婦陳智燊和宋熙年昨在中環出席Larry Jewelry周年酒會,蕭正楠直認有送鑽石給女友黃翠如,他說:「平時有送,佢好似男仔唔會戴,但係《幕後玩家》條紅色手繩穿住鑽石就係我送。」

採訪、攝影:卓寶花



■蕭正楠昨直認有送鑽石給女友翠如。


鍾意就快D Share啦!