網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月2日 星期五

【處女黨嫁剩苟芸慧!】有圖!32歲岑麗香嫁強強! __,苟芸慧,岑麗香,

恭喜晒!「強強(Joshua)由朋友變成我男朋友,而到今日,成為我未婚夫!」32歲處女黨成員岑麗香,今午四點左右,於IG宣布,佢真係要嫁喇!「我好感恩終於可以同大家宣佈,上帝畀我搵到我嘅Mr.Right喇!多年前我哋喺溫哥華因為工作關係而認識,但自此並冇聯繫⋯估唔到多年之後,喺朋友嘅介紹下,我哋再次遇上⋯強強(Joshua)由朋友變成我男朋友,而到今日,成為我未婚夫!」「能夠同自己嘅心靈伴侶結婚, ...




其他影片:>>






恭喜晒!「強強 (Joshua) 由朋友變成我男朋友,而到今日,成為我未婚夫!」32歲處女黨成員岑麗香,今午四點左右,於IG宣布,佢真係要嫁喇!「我好感恩終於可以同大家宣佈,上帝畀我搵到我嘅Mr.Right喇!多年前我哋喺溫哥華因為工作關係而認識,但自此並冇聯繫⋯估唔到多年之後,喺朋友嘅介紹下,我哋再次遇上⋯強強 (Joshua) 由朋友變成我男朋友,而到今日,成為我未婚夫!」「能夠同自己嘅心靈伴侶結婚,係一種幸福,我哋好期待踏上人生另一個階段,可以一同經歷神一齊成長。感謝我嘅家人、朋友、弟兄姊妹、同事一路幫我哋保持低調同保守秘密,多謝觀眾同粉絲朋友們一直嘅支持同祝福!感謝傳媒朋友一路以來對我嘅關心同鼓勵,拍拖之後你哋都好照顧強強。」「大日子快到了,宜家忙於準備,請體諒我未必可以完全回覆到大家。好感謝大家!你們的祝福我哋完全收到晒! 主祝福你哋!」香香同強強拍拖一年半,去年由《蘋果》獨家率先踢爆喜訊,話咁快兩人感情已經進入大直路,上年年尾強強向香香求婚,女神爽快答應,前日有報道指香香已向無綫申請放大假、飛返溫哥華,同男友強強籌備婚禮(新聞連結: http://bit.ly/2gfwCTx )婚禮應於本月初舉行,香香只會請最close嘅親友觀禮,所以佢嘅朋友同家人已經陸續收到請柬。不過香香同強強都係鬼仔鬼妹性格,只會簡單簽紙行禮,未有打算將婚禮大搞。

香香貼出同男友嘅合照,表情喜極而泣。(香香Instagram截圖) 香香舊年被《蘋果》率先踢爆戀情。
香香更喺車廂舌戰男友,再齊齊返屋企 香香今年8月被《蘋果》爆喺台灣蜜遊,著三點式胸壓男友再返房。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!