網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月2日 星期五

孖姚樂怡抱B掃貨 湯盈盈唱歌氹女笑 __,盈盈,姚樂怡,湯盈盈,

湯盈盈(下圖左)約埋姚樂怡齊齊抱B掃貨。藝人湯盈盈育有兩女,與有一女的姚樂怡感情要好,二人均是廿四孝媽媽,雖然同為職業母親,但只要有時間就會偕囡囡一起見面聚會,聯誼之外,又可分享湊女心得!今日約下午四時,姚樂怡帶同未滿一歲的女兒Gaibe現身百貨公司兒童部的10mois,為囡囡搜羅心頭好。只見她逛了大概十五分鐘,好姊妹湯盈盈就與細女Kassidy和傭人到來,兩位靚媽都不介意用孭帶孭着女兒。會合後, ...


湯盈盈(下圖左)約埋姚樂怡齊齊抱B掃貨。

藝人湯盈盈育有兩女,與有一女的姚樂怡感情要好,二人均是廿四孝媽媽,雖然同為職業母親,但只要有時間就會偕囡囡一起見面聚會,聯誼之外,又可分享湊女心得!今日約下午四時,姚樂怡帶同未滿一歲的女兒Gaibe現身百貨公司兒童部的10mois,為囡囡搜羅心頭好。只見她逛了大概十五分鐘,好姊妹湯盈盈就與細女Kassidy和傭人到來,兩位靚媽都不介意用孭帶孭着女兒。會合後,她們就一同主攻可愛的BB衫,遇上合心意的服飾,就即場為B女脫衣更換,難得兩個小朋友沒有扭計,齊齊當媽媽的「模特兒」試身。不過試衫時就顯得雞手鴨腳,最後試了多件衫仔和褸仔,成功入貨!半小時後,盈盈與樂怡已火速購得心頭好,每人都揀選了幾袋戰利品,並於收銀處等候付款。

抱囡囡玩自拍

期間二人母愛大發,手抱囡囡玩自拍,盈盈眼見女兒開始不耐煩,竟唱歌逗她笑,歌聲成功令囡囡手舞足蹈,但同時引來不少途人圍觀,更有人認出她們,拿出手機拍照。記者事後聯絡姚樂怡,她透露特意相約盈盈選購聖誕飾品:「盈盈啱啱開完TVB工,有啲時間咪約埋一齊買嘢。(見盈盈當眾唱歌喎?)係呀,因為嗰度好多人,我哋又想同個女影相,惟有施展渾身解數,盈盈仲唱埋歌囉,搞到好多人望住!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!