網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月12日 星期一

【有珍貴泳褲相】黎明50歲 10大經典 __,黎明,

黎明50歲生日喇!今日係天王黎明(Leon)50歲嘅生日,生日快樂呀,Leon!Leon入行超過三十年,咁多年嚟真係大娛樂家,畀咗好多花生我哋食,仲有「明福俠」、「金句王」嘅稱號,真係一有佢出現嘅地方,個個都會捧場同支持呀!其實Leon有幾經典,真係就算空肚唔食早餐都數到啦!Leon至少有10樣不可不知嘅威水史!1.永遠嘅男神Leon拍過唔少膾炙人口嘅劇集,《人在邊緣》、《今生無悔》、《回到唐山》 ...


黎明50歲生日喇!今日係天王黎明(Leon)50歲嘅生日,生日快樂呀,Leon!Leon入行超過三十年,咁多年嚟真係大娛樂家,畀咗好多花生我哋食,仲有「明福俠」、「金句王」嘅稱號,真係一有佢出現嘅地方,個個都會捧場同支持呀!其實Leon有幾經典,真係就算空肚唔食早餐都數到Leon至少有10樣不可不知嘅威水史!1.永遠嘅男神Leon拍過唔少膾炙人口嘅劇集,《人在邊緣》、《今生無悔》、《回到唐山》 ...


黎明50歲生日喇!

今日係天王黎明(Leon)50歲嘅生日,生日快樂呀,Leon! Leon入行超過三十年,咁多年嚟真係大娛樂家,畀咗好多花生我哋食,仲有「明福俠」、「金句王」嘅稱號,真係一有佢出現嘅地方,個個都會捧場同支持呀!其實Leon有幾經典,真係就算空肚唔食早餐都數到Leon至少有10樣不可不知嘅威水史!

1.永遠嘅男神

Leon 拍過唔少膾炙人口嘅劇集,《人在邊緣》、《今生無悔》、《回到唐山》、《天涯歌女》等已迷倒萬千少女,仲要係chok嘅始祖!唔好以為Leon只係得兩個髮型,佢都曾經試過金毛碧咸look,不過就.....,唔使一星期就金髮染黑,得咗!就算依家佢已經50歲,仍然保養得宜,話佢係「美魔男」,邊個會反對?

2.廣告天王

Leon其中一樣最巴閉,就係拍電訊廣告好似拍戲咁,一拍就十二年,當中唔少經典場面同對白,真係大家嘅集體回憶,好似「我好忙,陪唔到你,希望你understand」、「你着多件衫,咪少啲人衝動囉」、「阿May,點呀?」簡直冧死女!拍廣告當戲咁拍,認真到危險場面都親自上陣,好似一幕「笨豬跳」,點會唔記得!歷代廣告有唔少「明女郎」出現,個個又索又猛料,好似韓國女神全智賢都有份架!

3.金句王

話明金句王,Leon全方位都有獨特睇法同金句,好似有:「我朝早唔會空肚食早餐」、「坎坷過後有艇搭」、「有冇機會拍拖同見鬼一樣,都係要講緣分嘅」、「多謝工作人員,其實係唔啱,佢哋有出糧嘛。你去餐廳食完飯埋單,唔通畀完錢再去同經理講多謝咩?應該對工作人員就講辛苦晒,對觀眾就講多謝!」

4.「神級公關」

相信大家仲記得佢今年四月破天荒喺中環海濱舉行八場4D演唱會,但因為帳篷問題搞到第一場開唔成。Leon非常貼地咁透過Facebook立即認錯 ,主動承擔責任,多次自拍短片報告,咁有膊頭,全城讚好!佢出色嘅公關技巧,不知幾多人大讚,仲話佢唔做明星,都可以做一位出色嘅公關𠻹!

5.索女多籮籮

Leon一直係公認嘅男神,同過唔少嘅靚女傳緋聞真係唔出奇!名單多不勝數,陳松伶、周海媚、周慧敏、李嘉欣、舒淇,連韓國第一代嘅女神金喜善都上榜呀!其中同舒淇仲拍咗七年拖,之後又同名模樂基兒結婚。嘩!個個都係女神咁!咁又係嘅男神就應該配女神嘅!咁先登對呀!

6.好好先生

如果講好人好事,點少得Leon。贈六位數字醫藥費畀佢嘅員工、包晒助手嘅結婚酒席等等,全部都係好低調咁默默幫,而Leon不單對朋友好,對鄰居都一樣體貼!Leon知道開親架500萬法拉利戰車,都會嚇親隔離屋個小朋友後,即刻送果籃道歉,仲要割愛蝕賣戰車!

7.情有獨「J」

Leon鍾意J!咁多年嚟力捧過唔少女藝人,特別鍾情J字嘅女藝人,例如:Janice、Janice Man、JW、JC 。個個都係J字頭,仲要個個都係靚女𠻹!想搵Leon幫手,改個J字

8.泳褲係底線

當年黎明同張曼玉嘅經典電影《甜蜜蜜》中,有一幕係要同張曼玉親熱,拍床上戲梗係着得少Leon都係着得少,但係上床就唔着底褲要着泳褲!底褲對Leon嚟講真係好重要㗎!前妻樂基兒都爆過,Leon鍾意自己上網買底褲,唔會畀佢買就知

9.明福俠

Leon都好貼地,仲好識玩Facebook,仲化身為「明褔俠」拍片玩轉自己,同網民有晒互動!成為網紅嘅「明褔俠」都一樣多金句包如「一Book不能藏two face」外,又自讚「器量」大又識得Rap!唔知係咪「明褔俠」知自己太紅,所以早前宣布要離開黎明!

10.跳舞

講舞技,對Leon嚟講真係..... 雖然無論空肚定飽肚都唔鍾意跳舞,但Leon都唔會避得就避,好似之前個個唱咁,佢歌照唱舞照跳,仲話自己做埋排舞老師,話今次要為佢榮譽而戰,要跳舞時做一個有感情嘅木頭人喎!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!