網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月12日 星期一

ViuTV選美:張沛樂低胸晒線 陳意嵐露半球疑露暈 __,ViuTV,Viu,ViuTV選美,選美,張沛樂,

嘩,咁唔小心。ViuTV真人騷選美節目《美選D.n.A》在銅鑼灣舉行記者會,宣布本月18日晚上直播決賽,八強佳麗包括陳意嵐(Tarah)、張沛樂(沙律)、李靜蓮、羅伊婷、馬倩宜、鄧月平(Larine)、湯沛宜(ToTo)及余逸思身穿性感服飾到場。當中天使組的沙律穿白色低胸裙略騷ECup上圍,有「巨胸翠如」之稱的Larine亦大晒三吋事業線,至於魔鬼組的Tarah酥胸半露,不過就疑似露暈,而穿Dee ...


嘩,咁唔小心。

ViuTV真人騷選美節目《美選D.n.A》在銅鑼灣舉行記者會,宣布本月18日晚上直播決賽,八強佳麗包括陳意嵐(Tarah)、張沛樂(沙律)、李靜蓮、羅伊婷、馬倩宜、鄧月平(Larine)、湯沛宜(ToTo)及余逸思身穿性感服飾到場。當中天使組的沙律穿白色低胸裙略騷E Cup上圍,有「巨胸翠如」之稱的Larine亦大晒三吋事業線,至於魔鬼組的Tarah酥胸半露,不過就疑似露暈,而穿Deep V裝的ToTo更勁拋巨胸,「峰」殺全場!

網民寵兒沙律曾在節目中玩魔術失手,她透露大會要佳麗挑戰個人弱項,因此她將在決賽中再表演魔術,一於邊度跌低邊度起番身。她表示近日心情緊張,要不斷練習,連最愛的運動時間亦要犧牲,問到有否信心勝出?她說:「點都好,要盡全力,唔令自己後悔,賽果唔係我可以決定。(到時會騷身材?)大會安排,佢哋會根據身形同性格安排服裝,冇得抗議。(驚密實會輸触?)主持都話性感唔係關鍵要素,係要睇有冇自信。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!