網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月12日 星期一

為箍麥明詩!林作入娛圈做「敗家仔」 __,麥明詩,林作,

林作為咗麥明詩,甘願做「敗家仔」!現年26歲的大律師林作因緋聞多多,令「十優港姐」麥明詩心碎喊住叫分手,但表面是「多情種子」的林作,內心深處其實也是「情聖」一名,為咗麥明詩,其實林作都可以去到好盡,到底有幾盡?就由東網「圖文並茂」SHOW畀大家知啦!喺麥明詩生日前幾日,林作被東網拍得夜會幾位劇組人員,其中見佢同電台DJ陳達仁及藝人安采妮坐埋一枱,林作表現HIGH爆,不時大笑大叫,又跟陳達仁攬頭攬頸 ...


林作為咗麥明詩,甘願做「敗家仔」!現年26歲的大律師林作因緋聞多多,令「十優港姐」麥明詩心碎喊住叫分手,但表面是「多情種子」的林作,內心深處其實也是「情聖」一名,為咗麥明詩,其實林作都可以去到好盡,到底有幾盡?就由東網「圖文並茂」SHOW畀大家知喺麥明詩生日前幾日,林作被東網拍得夜會幾位劇組人員,其中見佢同電台DJ陳達仁及藝人安采妮坐埋一枱,林作表現HIGH爆,不時大笑大叫,又跟陳達仁攬頭攬頸 ...


林作為咗麥明詩,甘願做「敗家仔」!

現年26歲的大律師林作因緋聞多多,令「十優港姐」麥明詩心碎喊住叫分手,但表面是「多情種子」的林作,內心深處其實也是「情聖」一名,為咗麥明詩,其實林作都可以去到好盡,到底有幾盡?就由東網「圖文並茂」SHOW畀大家知

喺麥明詩生日前幾日,林作被東網拍得夜會幾位劇組人員,其中見佢同電台DJ陳達仁及藝人安采妮坐埋一枱,林作表現HIGH爆,不時大笑大叫,又跟陳達仁攬頭攬頸,碰杯暢飲,之後又見佢哋攞咗一疊類似劇本嘅稿件研究,好似有大project傾咁嘅樣。

安采妮「抄牌」

當陳達仁和其他工作人員行開打電話,剩番林作同原來表現得好靜嘅安采妮時,安采妮就「出擊」喇,起晒心心眼嘅安采妮主動坐埋同林作密傾,又攞電話出嚟疑似「抄牌」,再之後當然是指定動作玩兩人自拍啦,不過見林作表現得好「謙謙君子」咁款,似乎林作對安采妮冇乜興趣喎,全程跟安采妮都保持距離,當安采妮𥄫到經理人陳達仁及工作人員歸位,佢立即彈問變番做「文靜的采妮」,畀番個中間位陳達仁坐,眾人傾至凌晨時分才離開。

過大海拍戲

據知當晚林作夜會陳達仁等工作人員,原來係傾日內到澳門開拍的微電影《敗家仔(暫名)》事宜,亦是林作投入娛樂圈的「第一步」,戲中林作雖然是「男一」,但沒有得厚待,被安排飾演一名敗家仔!造型跟佢平時官仔骨骨形象完全唔同,除咗佢頭亂髮不變外,會有爛身爛勢嘅「折墮」造型,同埋今次林作更是放下大律師高高在上嘅身段,竟然連「第三攤」都肯執!據知,此片本意屬游學修及黃又南做男主角,只是兩位貴人事忙唔得閒拍,而陳達仁又是此片的「男二」及幕後之一,陳達仁才游說好友林作入組當「玩吓」,估不到是林作一口答應,還不介意片酬屬只得「三皮嘢」。據知,身為大律師的林作以住孖住事務律師見客提供法律意見,一般收費為三萬至八萬不等一個鐘,現「幾皮萬」就請得林作過大海拍五日戲,兼且由朝拍到晚,仲要冇六星級酒店住,呢鑊林作真係好抵諗!

簽陳達仁做經理人

林作媽媽非常支持愛子入行,佢更出招約陳達仁見面,期間邀對方擔任林作經理人,負責處理其娛樂事業。對此陳達仁在電話中承認:「由即日起,我已經成為林作嘅經理人,我好多謝林太咁賞識我,請我合作。」陳達仁大讚林作可塑性高:「佢對唱歌、演戲、talk show都得,佢讀大學都玩過drama,今次拍微電影只係加入娛樂圈嘅踏腳石。(佢會唔會介意同麥明詩合作?)絕對唔抗拒!唔會錯過任何合作空間,其實好希望嚟緊拍戲對手係麥明詩。(林作會唔會放棄做大律師?)咁又唔會,佢會識分時間,我亦會作出好好嘅安排!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!