掃呢頁CODE去手機

2016年12月24日 星期六

陳瀅5招冧仔秘方 單身寡佬嗌頂唔順! __,陳瀅,

大時大節整埋呢啲片,一班單身漢睇到嗌晒救命!聖誕節好多人都會唱呢首歌:「Oh...聖誕節托它歸家...」但唱嘅時候心情一啲都唔愉悅,因為唱完之後又要過一個LonelyChristmas,嗰一刻真係好想將個「它」改成「她」或「他」,而喺呢個有人歡喜有人愁嘅日子,SeeSeeTVBFacebook專頁就上載咗一條名為「福利女神社」嘅片段,成條片由女神陳瀅(Jeannie)扮演絕世體貼好女友,為大家聖誕 ...


大時大節整埋呢啲片,一班單身漢睇到嗌晒救命!

聖誕節好多人都會唱呢首歌:「Oh...聖誕節托它歸家...」但唱嘅時候心情一啲都唔愉悅,因為唱完之後又要過一個Lonely Christmas,嗰一刻真係好想將個「它」改成「她」或「他」,而喺呢個有人歡喜有人愁嘅日子,See See TVB Facebook專頁就上載咗一條名為「福利女神社」嘅片段,成條片由女神陳瀅(Jeannie)扮演絕世體貼好女友,為大家聖誕節送暖,但有單身網民就好憤怒,話咁樣唔係送暖,而係雪上加霜!

請你食糖

無論送暖定雪上加霜都好啦,Jeannie喺呢條片度使出「五大絕招」做體貼女友,已經成功俘虜咗一班宅男嘅心!首先第一招「送心心糖」,當男友工作遇到挫折時,唔係安慰佢咁簡單,而係好sweet咁整心心手勢,再加個甜笑話:「唔好唔開心啦,請你食番粒糖啦。」嘩,網民話食完粒糖之後,會有糖尿病喎!

陪打機勁屈機

咁都未夠,第二招就係「投其所好,有機一齊打」,好多女仔都唔鍾意男朋友成日掛住打機唔陪自己,不過Jeannie就好高招,同埋男朋友一齊打,咁就可以黐住佢之餘,又可以多個話題同男友傾,難怪網民都話:「我只想找一個肯陪我打機的女友!」

第三招係「蜜運中仍會留給雙方私人時間」,片段中嘅 Jeannie會自己約朋友去街,咁就可以有自己生活,男友又可以抖吓氣啦,緊接就使出第四招「無微不至的關懷,是最好的治病良藥」,男朋友仔唔舒服,Jeannie個樣好愁,仲係咁問有冇事呀?有個女友咁緊張自己,係男人都藥到病除有網民仲留言話:「陳瀅BB,我病,我凍,點解你唔問候吓我?」仲問?因為你唔係佢男朋友囉!

玩埋求婚

最後一招,亦係大絕招,就係「失落時,會花盡心思引你一笑」,當男朋友有心事唔開心,做女朋友嘅Jeannie見到前面有間教堂,竟然話:「咦,有教堂喎,行快兩步」然後再回眸一笑話:「不如我哋結婚囉!」嘩嘩嘩!男朋友連求婚都慳番,就可以娶得女神歸,夫復何求!呢招真係絕招,網民個個都嗌頂唔順!

不過其實條片一開始就註明:「這只是假象,睇完就算」所以一班網民即刻醒晒,仲大鬧條片聖誕節流流先上載,居心叵測,仲話:「一係送陳瀅BB俾(畀)我,一係我罷睇!」

網民有話兒:

DXXXen XXu:短10年命都值。

黃XX:第一,我無女,第二,我未遇過呢種女,完。

王XX小:陳瀅BB,我病,我凍,點解你唔問候下(吓)我?

Baxx:有無搞錯?人哋無拖拍仲放呢啲片!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!