掃呢頁CODE去手機

2016年12月24日 星期六

劉佩玥嚟飲唔收觀音兵 __,劉佩玥,

劉佩玥送上「心心」賀孫慧雪結婚!
劉佩玥嚟飲唔收觀音兵孫慧雪人緣甚佳,行內不乏好友,劉佩玥(Moon)、樂瞳、王敏奕、阮兒、李君妍、鄭世豪、李豪、無綫監製潘嘉德及李璨琛夫婦等好友昨晚均有出席婚宴,感受其出嫁喜悅。而雪雪向來賓奉上十二道美食,甚有待客之道。來賓之一的Moon雖然晒腿上陣,但大褸冚到實一實,問到是否不想搶新娘鏡?她笑說:「今日新娘最靚o架喇!就算大美人李嘉欣嚟到都搶唔到佢鏡!」問她會否想快點結婚?她說:「我唔急結婚喎! ...


劉佩玥嚟飲唔收觀音兵

孫慧雪人緣甚佳,行內不乏好友,劉佩玥(Moon)、樂瞳、王敏奕、阮兒、李君妍、鄭世豪、李豪、無綫監製潘嘉德及李璨琛夫婦等好友昨晚均有出席婚宴,感受其出嫁喜悅。而雪雪向來賓奉上十二道美食,甚有待客之道。來賓之一的Moon雖然晒腿上陣,但大褸冚到實一實,問到是否不想搶新娘鏡?她笑說:「今日新娘最靚o架喇!就算大美人李嘉欣嚟到都搶唔到佢鏡!」問她會否想快點結婚?她說:「我唔急結婚喎!未有男友點Plan結婚。(伍允龍唔係你男友?)唔係呀。(爭啲咩?)唔知,我哋係好朋友,我未遇到未來嘅老公。(有人追?)我有好多男仔朋友喺身邊囉,但係就未有計劃變成男朋友。(全部都係觀音兵?)我信耶穌嘅,唔收觀音兵!」問到聖誕節有否男士相約過節?她說:「冇呀!好慘!過咗幾年Lonely Christmas!其實都開心嘅,因為可以同屋企人一齊過。」另外,關淑怡以全黑打扮現身,但應該不是出席雪雪婚宴,見她急急腳行入酒店,頭也不回地離去。


鍾意就快D Share啦!