掃呢頁CODE去手機

2016年12月10日 星期六

【揭王浩信身世】《致命復活》謝雪心隱瞞巨大秘密 累郭晉安無辜被綁 __,王浩信,謝雪心,致命復活,郭晉安,

《致命復活》播到本月19號就大結局,劇情緊張一輪又鬆番,朱晨麗擺位唔知係點,王浩信嘅創傷後遺症除咗頭幾集外好似已經不藥而癒,劇本支線多,但有啲兜圈,令人搞唔清楚條伏線喺邊……。星期二晚一集更明顯係越南風景介紹,倒帶講番郭晉安、萬綺雯、黃德斌三個究竟點識,仲有就係何雁詩帶王浩信坐摩天輪,何雁詩仲要講到自己同管理摩天輪個經理好熟,私人醒佢同王浩信兩個免費包場………現實中應該冇可能啩?不過咁,前晚嗰集《 ...




其他影片:>>






《致命復活》播到本月19號就大結局,劇情緊張一輪又鬆番,朱晨麗擺位唔知係點,王浩信嘅創傷後遺症除咗頭幾集外好似已經不藥而癒,劇本支線多,但有啲兜圈,令人搞唔清楚條伏線喺邊……。星期二晚一集更明顯係越南風景介紹,倒帶講番郭晉安、萬綺雯、黃德斌三個究竟點識,仲有就係何雁詩帶王浩信坐摩天輪,何雁詩仲要講到自己同管理摩天輪個經理好熟,私人醒佢同王浩信兩個免費包場………現實中應該冇可能啩?不過咁,前晚嗰集《致命》其實都洩露咗一啲玄機,就係傳到好勁嘅big boss——謝雪心同王浩信嘅母子關係———眉頭眼額有啲古怪。前晚嗰集係講于洋透過舊情人幫手介紹個job俾王浩信間公司「繼才」,王本來唔知,係同佢不和嘅細佬兼公司揸fit人黃嘉樂踢爆,兩父子一言不合,又不歡而散。平時會勸交嘅心姐竟然今次冇出手,而且個樣仲有啲花生添……之前有傳,心姐先至係big boss,因為王浩信係于洋同舊情人所出,唔係佢親生,只有黃嘉樂係佢親生,所以十年前就搵人綁架王浩信、想除口眼中釘,扶植自己個仔黃嘉樂上位,點知誤中咗郭晉安……到星期日呢集,心姐係咪big boss,就會揭曉。

o依家可以穿少少俾大家知……其實心姐真係有古怪。

佢心裏面,真係有一個不可告人嘅秘密。

想睇拉落去……心姐嘅秘密就係,

王浩信係佢個仔;

黃嘉樂都係佢個仔;

但,黃嘉樂同王浩信係同母異父。嚟緊劇情發展到于洋發現黃嘉樂做手腳,利用公司資源為自己賺錢。于洋一怒之下趕佢走,未幾于洋就心臟病發。成個過程唔知點解被拍下……心姐要求王浩信返公司幫手,但黃嘉樂竟然變本加厲,迫走晒公司所有老臣子,王浩信死都唔肯返去,於是心姐向王浩信爆大鑊……于洋又心臟病發………

係咪潘志文出場嘅時間?

(《致命復活》劇照) 謝雪心有個大秘密,想知要等星期日。(電視圖片) 呢個秘密,關王浩信事。(《致命復活》劇照)
(《致命復活》劇照)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!