掃呢頁CODE去手機

2016年12月10日 星期六

【張晉就喺身邊】劉鑾雄娶甘比 蔡少芬即變臉:我哋唔講呢啲 __,張晉,劉鑾雄,蔡少芬,甘比,

蔡少芬(Ada)今日就孖住老公張晉到維園嘅工展會,出席佢哋有份代言嘅補健產品活動,聽到Ada聲沙沙,佢解釋:「我拍緊嘢,廠空氣唔係咁好,又鼻敏感。」點知張晉笑佢因為鬧女,Ada沒好氣咁笑住話:「返到屋企見到兩個百厭豬,我要喝停佢哋。」張晉即刻教老婆講嘢應該用丹田,唔好聲帶,又可以含蜜糖,事關Ada曾經做過喉嚨手術。有冇影響講對白﹖Ada話:「所以我盡量溫柔啲,冇嘢講就唔講嘢,保養自己把聲。」噚日李 ...




其他影片:>>






蔡少芬(Ada)今日就孖住老公張晉到維園嘅工展會,出席佢哋有份代言嘅補健產品活動,聽到Ada聲沙沙,佢解釋:「我拍緊嘢,廠空氣唔係咁好,又鼻敏感。」點知張晉笑佢因為鬧女,Ada沒好氣咁笑住話:「返到屋企見到兩個百厭豬,我要喝停佢哋。」張晉即刻教老婆講嘢應該用丹田,唔好聲帶,又可以含蜜糖,事關Ada曾經做過喉嚨手術。有冇影響講對白﹖Ada話:「所以我盡量溫柔啲,冇嘢講就唔講嘢,保養自己把聲。」噚日李嘉欣被問及舊愛劉鑾雄同甘比結婚一事,佢話:「透過傳媒,喺慈善活動送上祝福就可以。」至於會否覺得大劉結婚倉卒,她表示:「我冇個人感受,總之為佢送上祝福。」今日Ada於活動上再被問及此事,佢一聽到記者提問即面色一沉,之後佢就話:「我哋唔講呢啲問題。」而身旁嘅張晉聽到大劉個名,唔知係咁啱,定係咩原因,就擰轉身咳咗一聲!講到佢哋兩公婆最近經常要開工,係咪好少見到兩個囡囡﹖張晉話:「今朝係咁叫我Daddy,但當時我係瞓着咗15分鐘,我真係好掛住佢哋。」Ada則話:「兩個女攬到佢實。」提到張晉有份參與荷李活科幻片《悍戰太平洋》,佢透露之後要再飛澳洲繼續拍攝,Ada就話:「我喺香港拍就好啲,我好感恩,例如收廠尾,都唔使接早班。」

攝影:沈健程 聽到記者問大劉再婚,Ada就面色一沉。 張晉就擰轉面咳咗一聲。
未講大劉前嘅Ada。 Ada與老公一齊出席代言活動。 大劉同甘比已經入紙準備結婚。(資料圖片)
(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!