掃呢頁CODE去手機

2016年12月10日 星期六

【六叔愛將】47歲曹眾想復出 曾勵珍同佢講:你仲做?大把靚女喇! __,六叔,曾勵珍,曹眾,邵逸夫,

曹眾同鄧梓峰等今日喺灣仔出席「中國餐飲酒店領袖高峰會」,現時擁有100間餐廳嘅曹眾,問到有冇圈中人開餐廳要搵佢取經?曹眾話:「佢哋好巴閉,我打畀馬德鐘,佢話要請我食飯,因為佢開咗間日本餐廳,其實藝人開餐廳亦係一個社交平台。」0依家做咗飲食界女強人嘅曹眾,佢希望將香港嘅甜品帶到世界各地,唔知佢做嘢咁忙,老公又有冇詐型?曹眾話:「我同老公都鍾意食嘢、旅遊,囡囡亦會幫我手煮嘢食。」離開幕前多年,曹眾表示 ...




其他影片:>>






曹眾同鄧梓峰等今日喺灣仔出席「中國餐飲酒店領袖高峰會」,現時擁有100間餐廳嘅曹眾,問到有冇圈中人開餐廳要搵佢取經?曹眾話:「佢哋好巴閉,我打畀馬德鐘,佢話要請我食飯,因為佢開咗間日本餐廳,其實藝人開餐廳亦係一個社交平台。」0依家做咗飲食界女強人嘅曹眾,佢希望將香港嘅甜品帶到世界各地,唔知佢做嘢咁忙,老公又有冇詐型?曹眾話:「我同老公都鍾意食嘢、旅遊,囡囡亦會幫我手煮嘢食。」離開幕前多年,曹眾表示仲有戲癮,問到大台高層曾勵珍有冇搵佢返去拍劇?佢話:「珍姐話『你仲做?大把靚女喇,返去做好你嘅媽咪』,0依家做飲食先發現做藝人唔辛苦,因為飲食有好多嘢要照顧。」此外,曹眾透露聖誕節同新年會去夏威夷,農曆新年會同媽咪同囡囡去印度北線,老公則去印度南線。

曹眾做咗飲食界女強人,不過對幕前仲有戲癮! 攝影:仇志德 曹眾話做咗飲食生意之後,先覺得做藝人唔辛苦。
2000年六叔同曹眾十指緊扣撐枱腳 曾勵珍同曹眾講:「你仲做?大把靚女喇,返去做好你嘅媽咪」用心良苦。 (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!