網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月28日 星期三

罕有談王菲!霆鋒心情靚爆任影唔嬲 __,霆鋒,王菲,謝霆鋒,

霆鋒好罕有咁大談王菲(紅圈),佢話王菲上海騷已準備好,但係佢就唔會去睇。藝人謝霆鋒約下午三時以一身運動服抵港,由助手接機。戴上黑超的霆鋒心情極好,向記者講聖誕快樂!問到女友王菲後天30號於上海的演唱會情況如何?他罕有大方回應說:「啲飛賣晒,直播都搞掂晒,不過我唔會去演唱會。(返嚟探囝囝?)如果講屋企嘢就唔答喇!」言畢霆鋒便步向停車場,有一班粉絲蜂擁而上把他包圍,要求與他合照,霆鋒主動反問粉絲:「同 ...


霆鋒好罕有咁大談王菲(紅圈),佢話王菲上海騷已準備好,但係佢就唔會去睇。

藝人謝霆鋒約下午三時以一身運動服抵港,由助手接機。戴上黑超的霆鋒心情極好,向記者講聖誕快樂!問到女友王菲後天30號於上海的演唱會情況如何?他罕有大方回應說:「啲飛賣晒,直播都搞掂晒,不過我唔會去演唱會。(返嚟探囝囝?)如果講屋企嘢就唔答喇!」

言畢霆鋒便步向停車場,有一班粉絲蜂擁而上把他包圍,要求與他合照,霆鋒主動反問粉絲:「同你哋大合照好唔好?」大合照後霆鋒與助手繼續前行,沿途仍有粉絲邀他合照,心情大好的他均來者不拒,上車前還跟記者揮手道別,並說新年快樂!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!