網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月10日 星期六

萌爆送飛吻!梁浸浸冧啜祖兒搶晒鏡 __,祖兒,梁浸浸,容祖兒,

梁浸浸唔止萌爆送飛吻,佢仲有錫咗祖兒一啖,認真冧冧豬~天后容祖兒(Joey)、鄭希怡(Yumiko)及Twins出席二手衫Pop-upStore活動,Yumiko女兒「梁浸浸」都有來捧場,期間「梁浸浸」萌爆送飛吻又向Joey獻吻,認真冧冧豬。叫Twins幫手捐Joey及Yumiko一同受訪,Joey表示此活動是跟Yumiko一起發起,叫Twins幫手捐私人物品,問到捐出最私人的物品是甚麼?Joey ...


梁浸浸唔止萌爆送飛吻,佢仲有錫咗祖兒一啖,認真冧冧豬~

天后容祖兒(Joey)、鄭希怡(Yumiko)及Twins出席二手衫Pop-up Store活動,Yumiko女兒「梁浸浸」都有來捧場,期間「梁浸浸」萌爆送飛吻又向Joey獻吻,認真冧冧豬。

叫Twins幫手捐

Joey及Yumiko一同受訪,Joey表示此活動是跟Yumiko一起發起,叫Twins幫手捐私人物品,問到捐出最私人的物品是甚麼?Joey笑言是鞋墊,問到捐了多少物品出來?她謂捐了1000件物品,亦表示今次並非首次賣二手衫,但她則是首次跟Yumiko合作賣二手衫,希望可以把錢用作善事。

「攞得起放得低」

問到可捨得割愛捐出物品?Joey說:「我之前睇左本書叫《斷捨離》,人生好多嘢都係身外物,最緊要攞得起放得低,心愛嘅嘢但暫時已經冇用,做藝人冇可能一件衫着幾十次,所以啲嘢好新淨,咁樣(賣出去)可以延續嗰樣嘢嘅用處,又可以幫到人,我又有更大動力再買衫,好似一舉三得。(呢到賣得最平嘅係幾錢?)100蚊(港元)有件衫,東門都做唔到。」

讚劉浩龍靚仔

Yumiko亦讚Joey為自己慈善基金賣力幫忙,Joey則謂今次難得合作,不想只是掛名形式幫手。問到可有捐出「梁浸浸」的物品?Yumiko謂當然有:「例如提子衫同Wonder Woman,係我幫佢整。」而問到Joey可有叫男友劉浩龍捐男裝出來?她本身扯開話題謂Yumiko老公大把衫,之後她即冧笑謂:「佢又唔係謝霆鋒,雖然佢都靚仔。」Yumiko則幫口謂今次是賣女裝,反應好下次才賣男裝。

望破上年籌款紀錄

講到今次籌款目標,Joey說:「愈多愈好,可以起到間學校,上次有六位數(港元)。(希望打破上次紀錄?)好似《歡樂滿東華》咁,梗係想啦。」她亦謂今次會開鋪兩星期,但不會落場幫手,她笑指因為不想搞亂檔。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!