掃呢頁CODE去手機

2017年1月22日 星期日

【尋找軒仔的蹤影】張敬軒完全消失《歌手2017》 全靠紅頭先見到少少 __,張敬軒,軒仔,

張敬軒之前錄影咗湖南衛視《歌手2017》(前名我是歌手)第一集,但後來慘被退出比賽,咁英皇最後就話外間有很多唔同嘅聲音,話無論評論係咪正確中肯,都令到歌手造成壓力,搞到歌手無法專心比賽喎!咁英皇就話經過同電視台最後商討後,雙方共同決定終止呢次嘅合作。(新聞連結:http://bit.ly/2kaboYO)咁軒仔之前點都叫錄影咗第一集,電視台又會點樣處置軒仔呢?唔通真係將軒仔打馬賽克?噚晚《歌手》播 ...




其他影片:>>






張敬軒之前錄影咗湖南衛視《歌手2017》(前名我是歌手)第一集,但後來慘被退出比賽,咁英皇最後就話外間有很多唔同嘅聲音,話無論評論係咪正確中肯,都令到歌手造成壓力,搞到歌手無法專心比賽喎!咁英皇就話經過同電視台最後商討後,雙方共同決定終止呢次嘅合作。(新聞連結:http://bit.ly/2kaboYO )咁軒仔之前點都叫錄影咗第一集,電視台又會點樣處置軒仔呢?唔通真係將軒仔打馬賽克?噚晚《歌手》播出第一集,亦即是話所有疑團都會解開。播放比賽前,湖南衛視就製作咗約25分鐘暖場節目《我們的歌手》,介紹今次參加比賽嘅歌手,喺節目入面,已經完全冇軒仔嘅蹤影,咁呢方面就冇乜難度嘅,因為就算之前訪問晒軒仔,只要一刀砌咁剪晒軒仔嘅訪問片段,節目依然睇落好完整。10點30分,比賽正式開始,就有八位「音樂合伙人」出場,介紹吓節目咁啦,理應八位合伙人就係八位參賽歌手嘅拍檔,佢哋會陪伴參賽歌手作賽,直至被淘汰為止。原先被安排喺第四出場嘅軒仔,當然冇咗影啦,咁歌手出場嘅次序就變咗迪瑪希、袁婭維、光良、杜麗莎、蕭敬騰嘅獅子合唱團、譚晶、林憶蓮。但無論劇組點努力,點都會發現軒仔嘅蹤影,好似杜麗莎演唱完後,返回歌手嘅大房時,就會發現到紅頭髮嘅軒仔欲走向杜麗莎方向,相信係祝賀杜麗莎演出成功咁除咗呢個大側面,你仲會喺節目唔少鏡頭,發現頭一小撮軒仔嘅紅頭、膊頭同拍手蹤影。咁到最後公佈結果時,依照過往節目嘅慣例,會安排晒所有歌手坐於台前,聽取排名,今次佢哋安排歌手依出場次序而坐,即係話軒仔理應坐於光良與杜麗莎嘅中間,當宣佈杜麗莎同迪瑪希奪得歌手互投第一名時,迪瑪希就走向杜麗莎握手時,鏡頭只見到光良及身後嘅合伙人,而光良同杜麗莎中間,好明顯出現咗一大個空隙,相信係電視台利用CG特技,執走咗軒仔,軒仔就係咁,消失咗係螢光幕喇!認真慘慘豬。雖然電視台用盡方法令到軒仔消失於節目,但發生過就係發生過,歷史唔會因為你做咗手腳而改寫,好多網民依然記得軒仔曾經係參賽歌手,所以節目嘅官方微博,出PO問大家投票邊個表現最好時,你唔難搵到軒仔嘅名字,好似有人只留言打咗三個字,就咁話「張敬軒」,亦有人話呢個節目本質變晒,鬧《歌手》搵軒仔嚟只係想炒作等等。當中有唔少人都有留意到剪接呢個問題,仲擺埋見到軒仔嗰幾個鏡頭上網。

軒仔呢個紅頭好易認,但cut得就cut,得少少位見到佢(箭咀示)。 左下角呢個紅頭就係軒仔 杜麗莎返嚟,有影到軒仔(右下角)。
放大睇! 公佈賽過,杜麗莎右手邊就係軒仔! 紅色衫呢位。
明明應該企喺杜麗莎身後,成個人唔見咗,係咪用電腦執走咗成個人? 剪走咗,夾硬嚟。
睇番叱咤,軒仔係紅頭! 幫《歌手》宣傳,都係紅頭。 宣佈退出之後,俾《蘋果》見到佢食飯,都係紅頭!
有人喺微博留言話見到軒仔 仲力撐軒仔,話節目只係想抄作。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!